האדטפציה ממשיכה, ובענק: בורסת Gemini תאפשר מסחר בזיקאש (Zcash)

אחה"צ שלנו, וב-9:00 שעון ניו יורק, התחיל כנס 'קונצנזוס' השנתי מבית CoinDesk, ענקית המדיה בכל הקשור לעולם המטבעות הדיגיטליים. שנה רביעית רצוף שחודש מאי מספק לנו את הכנס העצום (מעל 6,000 משתתפים) והשנה הוא עושה זאת ברגעים אולי הגדולים ביותר של עולם הקריפטו.

מבחינה היסטורית, הכנס מביא עמו גם גל של התעניינות בקרב משקיעים חדשים, וגל של עליות ערכי המטבעות בהתאם. אני מעריך שאף תופתעו עד כמה:

  • במהלך הכנס של שנת 2015 עלה ערכו של הביטקוין ב-23%, ובחודשיים שלאחר מכן ב-121%.
  • במהלך הכנס של שנת 2016 עלה ערכו של הביטקוין ב-10%, ובחודשיים שלאחר מכן ב-78%.
  • במהלך הכנס של שנת 2017 עלה ערכו של הביטקוין ב-69%, ובחודשיים שלאחר מכן ב-138%.

ואם נקפוץ ל-2018, ביום הראשון של הכנס אנחנו רואים את הביטקוין עולה כ-5% (נכון לכתיבת מילים אלו), ולפי הסטטיסטיקה – היד עוד נטויה (כמובן שלמען הסר ספק – אין לראות זאת כייעוץ השקעות).

חשוב אף להסתכל על השורה הראשונה – מספר המשתתפים. קצב הגידול הוא עצום משנה לשנה, וזה מעיד על גדילת האקו-סיסטם וחדירת המטבעות הדיגיטליים לתעשיות רבות ולליבם (או כיסם) של אנשים רבים.

נקפוץ לחדשות הגדולות של היום.

בורסת ג'ימיני (Gemini) תכניס את זיקאש (ZEC), (וכנראה גם את) ביקאש, (BCH) ולייטקוין (LTC) למסחר

ג'ימיני היא בורסת ביטקוין ידועה אשר נוסדה ע"י התאומים טיילר וקמרון וינקלווס במדינת ניו יורק. הדגשתי את 'מדינת ניו יורק' מכיוון שמדינת ניו יורק אחראית לרגולציה קפדנית ביותר על עולם המטבעות הדיגיטליים, כזו שהבריחה חברות ענק למדינות אחרות.

הבוקר הודיעה המחלקה לשירותים פיננסיים במדינה (NYDFS), שהיא מאשרת לבורסת ג'ימיני לפתוח שוק למסחר במטבע זיקאש (Zcash), ובסבירות גבוהה מאד עד כמעט-וודאית גם את לייטקוין וביקאש בקרוב מאד, אך בתאריך שעוד לא ידוע.

הבורסה, אשר פועלת כאמור תחת הרגולציה המקפידה, משרתת לקוחות ב-48 ממדינות ארה"ב, קנדה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה ובריטניה.

קמרון וינקלווס פרסם מכתב שמסביר שהמהלך יוצא לפועל לאחר עבודה צמודה עם ה-NYDFS לאורך זמן רב, ואף הופך את ג'ימיני לבורסה הראשונה המפוקחת שסוחרת בזיקאש, ואת ה-NYDFS לגוף הרגולטורי הראשון שמפקח על זיקאש.

הבשורה הזו ממשיכה את גל החדשות הטובות שמציפות את עולם המטבעות הדיגיטליים. בחודש האחרון הצהיר הבנק גולדמן זקס כי יאפשר מסחר בביטקוין, ובורסות הענק NASDAQ ו-NYSE רמזו כי יפתחו בורסה למסחר במטבעות דיגיטליים משל עצמן. כעת נותר שיוסרו המשוכות האחרונות של הרגולציה, וכך יוכל הגל הבא העצום של המשקיעים להיכנס ולהיחשף לעולם זה.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן