2022 מתחילה ברגל שמאל: שוק הקריפטו נצבע באדום

ביטקוין מבקר ב-$40,500, את'ר חוזר לרמת ה-$3,000 ומדד הפחד קובע שפל מקומי חדש.
panic sell

שוק המטבעות הדיגיטליים התחיל את שנת 2022 ברגל שמאל, וכבר הספיק לאבד יותר מ-10% משוויו מתחילת השנה כשמגמת הירידות ממשיכה.

לאחר מאבק ממושך בין הקונים למוכרים בטווחי המחירים $45,500-$51,000, ביטקוין (BTC) מאבד את התמיכה וממשיך במגמת הירידה מספר ימים נוספים עד שנעצר ב-$40,500, רמה זו מציינת ירידה של כ-41 אחוז משיא כל הזמנים שקבע ביטקוין בחודש נובמבר האחרון כאשר נגע ב-$69,000.

נכון לכתיבת מילים אלו ביטקוין נסחר ב-$41,600.

ביטקוין שובר תמיכה

להזכירכם, ביטקוין רשם את השיא הקודם בשער של כ-$65,000 באמצע אפריל. מאז נפל המטבע מעל 50% בחזרה לשער ה-$30,000, שבו ביקר באמצע מאי ותחילת יוני, לפני שקבע את שיא כל הזמנים.

את'ר צולל ואיתו האלטים

את'ר (ETH), המטבע השני בגודלו בשוק, מאבד קרוב ל-20% מתחילת השנה בלבד כאשר מבקר ב-$3,000, כ-38% מתחת לשיא כל הזמנים שקבע בנובמבר האחרון במחיר $4,873.

בימים האחרונים את'ר יורד בצורה חדה יותר מביטקוין וזאת ניתן לראות על פי צמד המסחר ETH/BTC המודד את את'ר במונחי ביטקוין. ביום רביעי האחרון נסחר את'ר ב-0.0825 BTC אך נכון לכתיבת מילים אלו נסחר ב-0.0745 BTC. ירידה של כ-10%. נכון לכתיבת מילים אלו את'ר נסחר ב-$3,110.

גם מטבעות מובילים מאבדים גובה בשבוע האחרון: בי.אנ.בי (BNB) נופל 17% עד ל-$417, מטבע סולאנה (SOL) יורד יותר מ-20% אל $133 וקרדנו (ADA) מאבד 15% ויורד ל-$1.13.

מדד הפחד בשפל של 3 חודשים

מדד הפחד (Fear & Greed Index), המאפשר לקבל תמונת מצב מסוימת על הסנטימנט בשוק ממספר סוגי מקורות (תנודתיות, מומנטום, סושיאל, סקרים, טרנדים ועוד..), רושם שפל מקומי של 3 חודשים כאשר הגיע אתמול ל-10, כש-100 זו הרמה הגבוהה ביותר של חמדנות ואופוריה ו-0 היא הרמה הגבוהה ביותר של פחד. נכון לעכשיו, נמצא מדד הפחד על-23, רמה שעדיין נחשבת לפחד קיצוני.

המדד מתעדכן על בסיס יומי.

בהתאם לתנאי השימוש באתר, אין לראות באמור כייעוץ השקעות ו/או המלצה לפעולה. אתם פועלים באחריותכם הבלעדית. מובא כהעשרה בלבד.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir
דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן