2,200% בשבוע: SHIBA מנסה לחקות את הצלחתו של DOGE

shiba

אחרי השיגעון של דוג'קוין, מטבע חדש בשם שיבא אינו (בעל הסימון SHIB) מנסה לרכוב על הגל ולהפוך, שוב, בדיחה לכסף אמיתי. 

המטבע מנסה לגנוב את רגעי התהילה של דוג'קוין בעודו מטפס במהירות אל המקום ה-23 בשווי השוק של המטבעות הדיגיטליים, והוא עושה זאת לאחר עלייה של 2,200% בשבוע האחרון וכבר מגיע לשווי שוק של מעל 9 מיליארד דולר.

מעט מאוד ידוע על הפרויקט מלבד העובדה שהטוקן SHIB הינו מטבע מבוסס אתריום. ניתן לשער כי מדובר בעוד סתם בדיחה יקרה ללא שום דבר מהותי מאחוריה. הדמות שמוטבעת על הפרויקט היא אותה הדמות של דוג'קוין – כלב מסוג שיבא אינו. המטרה הברורה היא להשתמש בפופולריות של מטבע הדוג'קוין ולנסות שוב להפוך בדיחה להרבה מאוד כסף.

על פי האתר של הפרויקט, המטבע מכונה "קוטל הדוג'קוין". בנוסף, טוענים באתר כי 50% מ-394 טריליון המטבעות הוכנסו אל יוניסוואפ (בורסה מבוזרת שמבוססת על אתריום) ו-50% מהמטבעות הנוספים נשלחו לארנק של ויטליק בוטרין, יוצר האתריום. המטבעות נשלחו אל בוטרין ללא ידיעתו.

בדרך זו הם "מבטיחים" הפצה שווה בה המפתחים לא מחזיקים בכמות גדולה של הטוקן אותה הם יכולים למכור ולהפיל את המחיר בבת אחת, לפי הכתוב באתר. כמובן שויטליק יכול להחליט למכור את כל המטבעות ולהציף את השוק ולגרום לקריסה אם ירצה בכך.

מה הפרויקט שיבא אינו מתיימר להיות?

לפי אתר הפרויקט, שיבא הוא ניסוי בכלכלה המבוזרת. הטוקן שיבא אינו (SHIB) הוא הטוקן הראשון של פרויקט שיבא אינו והוא יהיה הטוקן הראשון בזירת המסחר המבוזרת של הפרויקט ShibaSwap. על פי הכתוב באתר זירת המסחר ShibaSwap עוברת בדיקות אבטחה לפני שתושק.

shiba

SHIB הינו מטבע דיגיטלי אשר כאמור דומה לדוג'קוין. אך לעומתו, ישמש גם בעולם הכלכלה המבוזרת (DeFi) שעל רשת אתריום. לא ברור אם זה באמת הולך לקרות או שזה חלק מהבדיחה.

הבדיחה ממשיכה

הטוקן SHIB יהיה כאמור בשימוש על הפלטפורמה ShibaSwap שם משתמשים יוכלו לעשות סטייקינג. בנוסף, ShibaSwap מתכננת להוסיף לכאורה ניפטיז (NFTs) לפלטפורמה שלהם אחרי ההשקה. על הפלטפורמה יהיו טוקנים טבעיים נוספים בנוסף לשיבא אינו – LEASH ו-BONE.

על פלטפורמת ShibaSwap ניתן יהיה לעשות סטייקינג על הטוקן שיבא אינו ולקבל בתמורה טוקן נוסף בשם BONE. המטאפורה – המטבע בדמות של כלב יכול לחפור ולהוציא מטבע בדמות של עצם. הטוקן האחרון בסדרת הממים נקרא "רצועה" (LEASH) והוא סטייבלקוין מהסוג הכי לא יציב שיש – כמו רצועה לכלב – הוא צמוד למחיר הדוג'קוין.

אם זה לא מספיק, למסמך הלבן של הפרויקט הם בחרו לקרוא Woof Paper. זהו מסמך בן 22 עמודים המפרט על החזון של הפרויקט.

אזהרה למשקיעים

המטבע הזה ככל הנראה הוא בדיחה מתוחכמת במיוחד שמנסה לגנוב את ההצלחה של דוג'קוין ע"י משיכת קהל המעריצים והמהמרים על המטבע דמוי כלב.  היא מצטרפת למאניה הספקולטיבית שמכה בשוק הקריפטו לאחרונה עם מטבעות כגון DOGE, SAFEMOON ואחרים, אשר משתמשים באפקט רשת של בדיחות ומימים כדי למכור חלומות של התעשרות מהירה.

60% מהמטבעות כרגע מוחזקים אצל 3 ארנקים בלבד (אחד מהם של בוטרין), ועד כה לא בוצעה שום בדיקה של קוד התוכנה. בנוסף, חשוב לזכור כי בכל מקרה הטוקן SHIB הוא טוקן חדש ולכן נתון לתנודתיות גבוהה במיוחד, אפילו ביחס למטבעות דיגיטליים רבים אחרים. 

לכן, רצוי שתקחו זאת בחשבון במידה ואתם כן בוחרים להמר על המטבע.

איך קונים את שיבא (SHIB)?

מי שבכל זאת מעוניין להמר על הטוקן יכול לעשות זאת בזירת המסחר בינאנס החל מ-14:00 שעון ישראל. כדי לרכוש את המטבע יש להירשם בקישור הבא. שווקי המסחר מולם ייסחר הטוקן הינם BUSD ו-USDT.

לחלופין, ניתן לרכוש את המטבע כבר מעכשיו מבורסות כגון Huobi או Gate.io באמצעות USDT.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/
דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן