נסיקה בת 31,000% בחודש: הכירו את הטוקן GMT שמשלם לכם לזוז

טרנד חדש בשם Move to Earn מתמרץ את משתמשי האפליקציה במטבע דיגיטלי כשהם הולכים או רצים והטוקן GMT בחר לטוס במקום
GMT טוקן

Move to Earn, 'זוז כדי להרוויח', הוא תת-טרנד חדש מתחום המטאוורס (Metaverse) שככל הנראה הוליד כמה מיליונרים חדשים שרכבו על ההייפ של הטוקן הדיגיטלי החדש, GMT.

GMT הוא טוקן הממשל – כלומר טוקן דיגיטלי שמשמש כזכות הצבעה – של אפליקציית STEPN אשר הושקה בפלטפורמת 'המאיץ' של בורסת בינאנס – Binance Launchpad.

הטוקן GMT הושק בתחילת מרץ ותוך פחות מ-30 ימים נסק ממחיר של 0.01$ לשיא בגובה 3.13$ שנרשם ב-1 באפריל. נכון לכתיבת מילים אלה, GMT נסחר ב-2.43$, כ-22% מהשיא.

הטוקן GMT
מחיר הטוקן GMT. עליה בת 31,000% ב-30 ימים

מה זה STEPN (GMT)?

STEPN היא אפליקציה הבנויה על רשת סולאנה (SOL) המשלבת בתוכה תמריצים של Move to Earn, מטבעות דיגיטליים בקונספט של רשת חברתית. הפלטפורמה מתארת ​​את עצמה כ"אפליקציית לייף-סטייל Web3" שמתגמלת משתמשים על שמירת אורח חיים בריא באמצעות הליכה, התעמלות או ריצה.

Move to Earn הוא עדיין מושג חדש יחסית, אבל הוא דומה למודל של 'שחק כדי להרוויח' (Play to Earn או ר"ת P2E) מכיוון שהוא מאמץ אלמנטים של גיימינג, רשת חברתית ו-NFTs. אך בשונה מ-Play to Earn בו המשתתפים יכולים להרוויח מטבעות דיגיטליים במשחק, הפרויקטים בתחום החדש מתגמלים את המשתמשים על שמירה על אורח חיים בריא במקום לשחק במשחקים.

מאז השקת גרסת הבטא שלה בדצמבר 2021, STEPN ראתה צמיחה אדירה, כאשר מספר המשתמשים הפעילים היומי בפלטפורמה זינק מ-1,500 בינואר האחרון ליותר מ-100,000 במרץ. משתמשים רבים מצטרפים לאפליקציית STEPN כי הם מקווים שהיא תהפוך ל-Axie Infinity של המודל החדש Move to Earn.

בינואר השנה, הפרויקט גייס 5 מיליון דולר בסבב ראשוני על ידי מכירת כ-16% מהיצע הטוקנים שלו (GMT) למספר קרנות ידועות וגדולות בתעשייה, הכוללות את: Alameda Research, Solana Ventures ו-Folius Ventures.

מפת דרכים GMT
מפת הדרכים של הפרויקט: מקור האתר הרשמי

נעלי ספורט ב-NFT

על מנת לזכות בפרסים, משתמשי האפליקציה נדרשים להטביע, לקנות או לשכור נעלי ספורט משוק ה-NFT שבתוך האפליקציה ולהתחיל ללכת, להתעמל או לרוץ. שחקנים יכולים גם להגדיל את פוטנציאל ההשתכרות שלהם על ידי שדרוג הפיצ'רים או תיקון נעלי הספורט שלהם. הנעליים מאוד מזכירות את קולקציות ה-NFT של ליגת הכדורסל האמריקאית NBA Top Shot, והן מאופיינות בתכונות שונות (יעילות, מזל, נוחות וגמישות) וגם ברמת הנדירות שלהן (Common, Rare, Epic, Legendary).

טוקני GMT ו-GST

STEPN משתמשת במודל טוקן כפול כמו פלטפורמות משחק P2E רבות כמו Axie Infinity הפופולרית. המשמעות היא שלמערכת של STEPN יש שני טוקנים הנקראים Green Satoshi Token (GST) ו-Green Metaverse Token (GMT).

GST הוא טוקן התועלת הבלתי מוגבל של STEPN, בעוד GMT מתפקד כטוקן ממשל כאמור, עם היצע מוגבל של 6 מיליארד טוקנים. למרות של-GST יש אספקה ​​אינסופית, STEPN משתמשת במנגנון שריפת מטבעות כדי לשלוט בהיצע במחזור. כלומר, שחקנים צריכים לשרוף GST כדי לבצע פעולות כמו לתקן או לשדרג את נעלי הספורט שלהם.

האפליקציה מתגמלת משתמשים גם ב-GST וגם ב-GMT, זה תלוי ברמת המשתמשים ובסטטוס הבעלות של נעלי הספורט שלהם. לדוגמה, משתמשים חדשים או משתמשים ששוכרים נעלי ספורט יכולים להרוויח רק GST, בעוד שבעלי נעלי ספורט ברמה גבוהה יכולים להרוויח GMT.

אז למה הטוקן GMT נוסק?

ראשית, בדומה למאניות רבות אחרות בעבר, מסתמן שהמודל המעבר להרוויח הופך במהירות להייפ ואולי אפילו להעלות ביצועים טובים יותר מ-Play-to-Earn. זה הוביל לעלייה משמעותית במספר המשתמשים באפליקציית STEPN ולביקוש רב לטוקן GMT.

כמו כן, מוקדם יותר השבוע, דובר מטעם STEPN נתן רמזים לגבי הסכם שותפות פוטנציאלי עם מותג ספורט גדול. הפרויקט לקח את זה רמה אחת קדימה ושיתף יצירות אמנות המכילות לוגואים נסתרים של המותגים הפופולריים Adidas, Nike, Asics, Head וגם Binance. החדשות התפשטו כמו אש בשדה קוצים ואופוריה מילאה את האוויר, מה ששוב הוביל לביקוש רב יותר לטוקן GMT.

GMT
השמועות בטוויטר.

כשיש אופוריה – נזהרים

מאוד קשה לזהות ו"לתפוס" את ההייפ לפני שהוא מתחיל ובכך להיחשף לטוקן או מטבע שנוסקים אלפי אחוזים. סביר מאוד כי העלייה האקספוננציאלית בערכו של הטוקן GMT אינה נגרמת בשל הערך שהוא מנגיש אלה בעיקר מתוך רצון להתעשר מהר, תחושות FOMO (הפחד מפספוס או באנגלית Fear Of Missing Out), הייפ, שליטה מכוונת בהיצע המטבעות, שיווק אגרסיבי, ועוד סיבות רבות.

זה לא אומר שאי אפשר לרכב על הגל או שגל העליות ב-GMT נגמר, וזה גם לא אומר שכדאי לקנות GMT. ימים יגידו אם תת-הטרנד החדש הזה כאן כדי להישאר.

בהתאם לתנאי השימוש באתר, אין לראות באמור כהמלצה לפעולה, האחריות היא שלכם בלבד.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir
דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן