ביטקוין שובר את ה-$30,000; נפילות חדות בשוק הקריפטו

ביטקוין שובר את שער ה-$30,000 למטה לקראת כנס The B Word עם אילון מאסק וג'ק דורסי השבוע.
ביטקוין שער

ביטקוין נסחר כעת בשער של $29,700 לאחר שבמהלך הלילה נפל כ-5%. המטבע משלים ירידה של 10% ביומיים ו-54% בשלושת החודשים האחרונים, מאז נרשם שיאו בגובה $64,800 באמצע אפריל 2021.

המטבע המבוזר סוחף עמו את יתר השוק: מדד הדומיננטיות שלו, אשר מגלם את נתח השוק של ביטקוין מסך כל שוק המטבעות הדיגיטליים, קופץ כ-1.5% ומטבעות אלטרנטיביים כגון אתריום (ETH), קרדנו (ADA) ו-BNB יורדים גם הם בצורה חדה יותר.

לאחרונה השיח העוסק בביטקוין שמכתיר את השוק כ'דובי', כלומר כשוק שמאופיין במגמת ירידה, הולך וגובר. מבחינת ניתוח טכני של הגרפים, ביטקוין שבר את הממוצעים הנעים של 50 ו-200 ימים כלפי מטה והראשון אף חצה את השני כלפי מטה – אינדיקציה שלילית למומנטום החיובי שאפיין את ביטקוין בשנה וחצי האחרונות.

התייחסתי לניתוח בהרחבה בסרטון היוטיוב שלפניכם.

התחנות הבאות

ביטקוין אמנם טרם סגר נר יפני יומי מתחת לטווח התמיכה (רמה בה צפויים להימצא קונים שמנסים למנוע מהמחיר לרדת), כלומר עוד לא אישש את המגמה, אך נראה כאילו הכיוון של המטבע אכן ימשיך למטה.

לכן, ניתן לנסות להעריך היכן תיעצר מגמת הירידה.

קו התמיכה הבא בתור נמצא ב-$28,900 אך הוא לא צפוי לשמש כמגננה גדולה. לעומתו, ישנו הטווח שבין $26,300 ו-$26,800 אשר להערכתי יספק בתור קו הגנה ראשוני לפחות.

לאחר מכן, ישנו הטווח שבין $22,700 ו-$24,000 אשר מסתמן כטווח תמיכה חזק במיוחד. לבסוף, ישנו אזור השיא הקודם שבין $18,000 ל-$20,000 למטבע אחד.

עם זאת, ראוי לציין שגם בשווקים דוביים מן העבר, ביטקוין לעולם לא חזר לביקור בשיא הקודם. בעוד שאנו עשויים להתבדות בנושא, בינתיים הסטטיסטיקה הזאת לצדנו.ניתוח ביטקוין 30,000$

מטבעות אלטרנטיביים נפגעים חזק

בקרב קהילת הביטקוין זה ידוע שכאשר השוק יורד, במיוחד כשישנה תפיסה שהשוק דובי, האלטים 'נשחטים' וכולם חוזרים לביטקוין.

מדד הדומיננטיות אשר מתחזק הבוקר בכ-1.5% נותן סימנים כי הוא בדרך חזרה לאזור ה-53% לפחות, מה-47% בו הוא נמצא כעת.

המשמעות היא שמטבעות אלטרנטיביים צפויים להמשיך להיחלש גם במונחי שעריהם 'הביטקויני'. ETH/BTC למשל, מחיר האתריום נקוב בביטקוין, שובר קו תמיכה ומסתמן כי הינו בדרך לפחות כ-8% למטה, לטווח התמיכה הבאה.

בינתיים, רמות התמיכה הבאות עבור אתריום (נגד הדולר) נמצאות ב-$1,730 (מחירו הנוכחי), $1,600 והתמיכה המשמעותית נמצאת באזור השיא הקודם – בין $1,200 ל-$1,400.ניתוח אתריום

The B Word

בינתיים, למרות הירידות, העיניים נשואות לכנס שיתקיים מחר (יום ד', ה-21 ביולי) בשם The B Word.

הכנס, שמאורגן ע"י גוף שנקרא 'מועצת הקריפטו לחדשנות' (Crypto Council for Innovation), יביא שמות גדולים במיוחד לבמה וביניהם אילון מאסק מנכ"ל טסלה, אשר יישב ל-1 על 1 עם ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר וסקוור.

בכנס יתארחו גם קתי ווד מנכ"לית ARK Invest, אדם בק מנכ"ל בלוקסטרים, האנליסטית (המצוינת) לין אלדן וניק קרטר, ביטקוינר וותיק ויו"ר CoinMetrics.

מסלולי הנושאים בכנס הם הבאים:

  1. "Demystifying Bitcoin" – מכסחים מיתוסים על ביטקוין
  2. תמיכה באקוסיסטם הפיתוח של ביטקוין
  3. ביטקוין ככלי להעצמה כלכלית
  4. האבטחה של רשת הביטקוין
  5. הרגולציה של ביטקוין
  6. שומרים על האתוס של ביטקוין

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן