שיא חדש, שוב: ביטקוין פורץ את ה-$65,000 בסערה

ביטקוין רושם שיא חדש ונסחר לראשונה מעל $65,000 בצל אישור קרנות הסל מצד הרשות לני"ע האמריקנית
ביטקוין שיא חדש

שוק המטבעות הדיגיטליים חוזר לחייך. שער הביטקוין, המטבע המוביל, פרץ לשיאים חדשים היום (ד') וחצה את רף ה-$65,000. המטבע כעת נסחר בשער של $65,100, עלייה של כ-6% מאתמול.

העליות האחרונות מגיעות בצל אישור קרנות הסל הראשונות על חוזים עתידיים של ביטקוין בארה"ב. הרשות לני"ע האמריקנית (ה-SEC) אפשרה הן למנהלת הנכסים ProShares והן למנהלת הנכסים Valkyrie להשיק את קרנות הסל שלהן, והן פתחו בסערה.

זו של ProShares למשל, בעלת הסימול BITF, החלה להיסחר בבורסת ני"ע ובשעתיים הראשונות למסחר מעל 2 מיליארד ד' החליפו ידיים – רובם בעסקאות קטנות.

הקרן של Valkyrie לעומת זאת תחל להיסחר מחר (יום ד') עם הסימול BTFD. קהילת הביטקוין הצליחה להשפיע בטוויטר על מנהלת הנכסים, אשר תחילה בחרה בסימול BTF. אך BTFD הם ראשי תיבות מוכרים לביטוי Buy the Fu***** Dip (קנו את הדיפ המז****), ומנהלת הנכסים זרמה עם המהלך השיווקי.

120% ב-3 חודשים

ביטקוין משלים עלייה בת מעל 120% תוך 3 חודשים בלבד.

באמצע חודש אפריל 2021 רשם ביטקוין את השיא הקודם בשער של $64,800, ומאז חווה מכות קשות לאור חדשות רעות שהגיעו מסין, מענקית הרכב טסלה, ומפניקה שהשתרעה.

על פני 3 חודשים, נפל המטבע כ-55% לשער של $29,000 – שוב תוך ליווי של הצהרות תקשורתיות על כך שהמטבע "מת", כפי שנעשה מעל 430 פעמים בעבר.

אך רשת הביטקוין התאוששה במהרה. על אף האיסורים הדרמטיים בסין, כוח הכרייה חזר תוך חודשים בודדים לאותה רמת אנרגיה, כאשר הכורים התמקמו באזורים אחרים בעולם: בדגש על ארה"ב.

ב-22 ביולי רשם המטבע את התחתית, ומשם תוך 3 חודשים בלבד נסק כ-120%.

האם זוהי רק ההתחלה?

על פי האנליסט PlanB, הוגה מודל ה-Stock to Flow של ביטקוין, בהחלט כן.

האנליסט בעל ה-1.1 מיליון עוקבים בטוויטר, אשר חזה במדויק את תנועת מחיר הביטקוין במשך שנים ארוכות ואשר המודל שלו צבר הכרה בינלאומית, מעריך שזוהי רק ההתחלה.

על פי שני המודלים שלו, S2F (ר"ת ל-Stock to Flow) ו-S2FX (מודל עם תקנונים נוספים), המחיר צפוי להגיע "בריצה" הקרובה לשער שבין $100,000 לבין $288,000 למטבע אחד.

בציוץ מיוני השנה, חזה PlanB כי ביטקוין יגיע ל-$47,000 באוגוסט, ל-$43,000 בספטמבר, ל-$63,000 באוקטובר – וכעת חוזה כי בנובמבר יגיע ביטקוין ל-$98,000 ובדצמבר ל-$135,000.

אליו הצטרפו אנליסטים וסוחרים מוכרים מוול סטריט כגון ראול פאל, אשר חוזה שביטקוין יגיע למעל $500,000 תוך פחות מ-5 שנים, ופול טודור ג'ונס, אשר קבע כי להערכתו "ביטקוין יהיה הסוס המנצח של העשור".

כמובן שאלו רק ניתוחים והשערות, אך בסופו של דבר זהו היצע הביטקוין שמשחק את התפקיד המרכזי – מחזיקי מטבעות לטווח ארוך ממשיכים להחזיק על אף המחירים שנתפסים כגבוהים, והמשמעות היא שישנו פחות היצע זמין לרכישה בבורסות השונות, וכתוצאה המחיר עשוי לעלות במהירות גבוהה מהמצופה.

plan b

 

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן