הכירו את בר מיטלמן – יזם ומייסד Bitin [ראיון בג'ונגל]

בר מיטלמן

ממשיכים לראיין אנשים מעניינים מתעשיית הבלוקצ’יין שכדאי לכם להכיר והפעם – בר מיטלמן, יזם והמייסד של מספר פרוייקטים בתחום הבלוקצ'יין – Bitin, Bitme ועוד. ראיונות נוספים עם אנשים מהתחום תוכלו לראות במדור ראיון בג’ונגל.

ספר קצת על עצמך בכמה משפטים…

שמי בר מיטלמן, נולדתי ברמת אביב ולאחר מכן עברתי לגור בישוב במרכז הארץ, במהלך הילדות שלי ביליתי שעות רבות על המחשב, ממשחקים ועד לתכנות של קוד, אין משהו שלא עשיתי במחשב. על הקריפטו שמעתי כבר מזמן אך הייתי סקפטי, משנת 2016 גיליתי עניין רב בתחום, מיד עם ההכרות העמוקה שלי עם עולם הקריפטו הבנתי שזה הדבר, מהפכה לכל דבר ושאני רוצה לקחת חלק בה.

הקפאתי את התואר שלי בשנה השניה בכלכלה ומנהל עסקים ועטתי על התחום.

אולי באופן שטותי משכתי כסף שהיה ברשותי בזמנו ורכשתי ביטקוין. בתור בן אדם עם אופי סולידי שאינו לוקח סיכונים זו הייתה הפעם ראשונה שעשיתי משהו ״פזיז״, וברגע אחד נכנסתי לעולם חדש, דבר אשר התברר כחיובי. לאחר מכן התחלתי בעשייה בתחום, מתכנות של אתר מודעות יד 2 בביטקוין, ניהול קהילה רחבה בתחום המונה מעל 10,000 איש ונתינת שירותי קניה ומכירה של אותם מטבעות וירטואליים מרתקים באינטרנט.

מה הוביל אותך להיכנס לעולם הקריפטו?

באופן אקראי בזמן הרצאה באוניברסיטה בזמן ששוטטתי ברחבי האינטרנט נתקלתי בסרטון אשר מסביר על אופן הפעולה של הבלוקציין, מיד הרגשתי שגיליתי משהו חדש ומעניין, משהו שהיה חסר פה בעולם הכלכלי. הסתקרנתי והתחלתי לשאוב עוד ועוד מידע על התחום, עד שנכון להיום אני נעשיתי מומחה בתחום, שמוכר בקהילה ואף העברתי הרצאה בנושא ״כיצד לרכוש ולאבטח מטבעות ווירטואליים״ במרכז הבינתחומי בהרצליה.

אתה פעיל מאד בתעשיית הקריפטו שנוצרת בארץ, תוכל לשתף קצת על פעילויותיך?

פעולותיי בתחום רבות:

  • לאור דרישה של אנשים המעוניינים להיכנס ולהחזיק מטבעות וירטואליים יצרתי את אתר ביטין – עסק המציע שירותי קניה ומכירה של ביטקוין, את׳ריום, לייטקוין, ריפל וביטקוין קאש – שלל מטבעות וירטואליים מעניינים ומובילים בעולם הקריפטו.
  • ניהול קבוצות גדולות באפליקציות שונות, אשר מספקת פלטפורמה נוחה לכלל הציבור לסחור וללמוד על עולם הקריפטו.
  • ראיתי לנכון ליצור את האתר ביטמי – אתר מודעות יד 2 בביטקוין, שם מפורסמות שלל מודעות למכירה בשלל תחומים, כגון: רכבים, חפצים, נדל״ן, עסקים, מוצרים חדשים ועוד, אתר זה עוזר רבות לכלל מחזיקי הקריפטו בארץ לממש את הקריפטו לתוך משהו מוחשי במידת הצורך ללא מעבר במטבע מקומי, דבר המגשים את היעוד האמיתי של המטבעות הווירטואליים כמטבע שימושי ולא רק כנכס ספקולטיבי.
  • בנוסף יש לי משרד תיווך לנכסים בביטקוין, דירות ונדל״ן אחר והכל להשכרה ומכירה בביטקוין המתנהל באתר Bithome.

יש לך טיפים ליזמים שרוצים להיכנס לתחום ולהקים שירותים ופעילויות סביב עולם הקריפטו?

מדובר על תחום מעניין אך מורכב עם רמת סיכון גבוהה.

האם אתה מחזיק במטבעות אלטרנטיביים? אם כן, נשמח לדעת אילו מטבעות ולמה.

רוב השקעותיי הן בביטקוין, מכיוון שהוא כבר מושרש חזק במשק ובעל תכונות חיוביות, הוא מבוזר ואינו נתון לשליטה של אף גורם, דבר ההופך אותו למעניין ביותר.

איני שולל החזקה של מטבעות קריפטו נוספים, קיימים מטבעות רבים שאני מביע עניין בהם, את׳ריום בגלל חוזיו החכמים ומהירויות העברה טובות, וגם יצא לי להתעניין במטבע “Nano”, מטבע בו אין עמלות העברה ואופן ההעברה מיידי.

אומרים שהבלוקצ'יין והמטבעות הקריפטוגרפים ישנו את העולם – איך אתה רואה את עתיד הקריפטו?

עתיד הקריפטו מבחינתי הוא העתיד, בעיני ככל שהזמן יעבור מטבעות וירטואליים יקחו חלק גדול יותר בכלכלת העולם. הבשורה שבאה עם המטבעות הווירטואליים וטכנולוגיית הבלוקצ׳יין היא גדולה.

היא מספקת חופש באופן החזקת הכסף של האדם, אם עד היום כל אחד היה תלוי בגורם נוסף שישמור לו על הכסף, היום הכסף יכול להיות בהחזקתו ושליטתו הבלעדית של בעליו.

האפשרות הזאת הביאה גורמים שונים הרואים במטבעות ווירטואליים איום, כגון בנקים אשר עד היום שלטו בעולם הכלכלי מפוחדים מאד ממהפכה שהגיעה לדלתם, הם פועלים באופן גורף לעצור, לסכל, ולהבריח אנשים מהתחום, אופן ההפחדה בא לידי ביטוי בכתבות ממומנות בעיתונים ובטלוויזיה. בנוסף הם מעכבים פעולות בנקאיות של לקוחות בנוגע לסחר במטבעות ווירטואליים, וגם מנסים לצייר את הביטקוין כמשהו שמקושר לפעילות לא חוקית וכדומה.

גם הממשלות מפחדות מהקריפטו, עד היום הם הצליחו לבנות מערכות השולטות בכסף שיש לאזרחים, וכעת הופיע שחקן חדש שהם לא יודעים איך להתייחס אליו.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.
צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן