בורסת קוקוין (KuCoin) – המדריך המלא לבורסה הפופולרית

בורסת קוקויין

בורסת קוקוין (KuCoin) נוסדה במהלך 2017, ומאפשרת מסחר בלמעלה מ-200 סוגי מטבעות דיגיטליים. נכון לכתיבת מילים אלו, בורסת קוקוין ממוקמת במקום ה-5, לפי הדירוג של Coinmarketcap לזירות מסחר, ובמקום ה-13 מבחינת נפח המסחר היומי. 

קוקוין הצליחה לגדול במהירות בזמן קצר וכעת היא מספקת שירותי מסחר עבור למעלה מ-10 מיליון משתמשים רשומים.

הבורסה ממוקמת בהונג קונג והוקמה ע”י קבוצה של מתכנתים ואנשי עסקים בעלי מוניטין בחברות ענק כגון Youling Ant Financial, ועוד. זירת המסחר מכוונת לאפשר למשתמשים מסחר בטוח וחווית משתמש טובה.

המומחיות של קוקוין בין היתר נתפסת על פי רוב כהוספה למסחר של מטבעות 'קטנים' (מבחינת שווי שוק) בשלב יחסית מוקדם של הפעילות. זה מגיע עם יתרונות כמו היכולת לרכוש את המטבע מוקדם, אך גם עם חסרונות שייתכן שהפרויקט לא עבר מספיק הליכי אימות.

לבסוף, לאורך השנים היו דיווחים מצד משתמשים על מניפולציות שמבצעת הבורסה כנגדם או רשלנות, כמו גם אזהרות על היותה לא מפוקחת ע"י אף רשות רגולטורית.

בורסת קוקוין (KuCoin)

בורסת קוקוין מציעה הטבה בלעדית לנרשמים דרך הלינק למטה:
5% הנחה על עמלות מסחר!

הפיצ'רים של בורסת הקריפטו קוקוין

רכישה באמצעות כסף פיאט באמצעות כרטיס אשראי בבורסת קוקוין

ישנה אפשרות לרכישה של מטבעות דיגיטליים ישירות בכסף פיאט (דולר, יורו וכו') באמצעות כרטיסי אשראי ושירותי צד שלישי כגון סימפלקס (Simplex), אך המסחר עצמו נעשה בין מטבעות דיגיטליים בלבד. 

רכישה בשווקי עמית לעמית (P2P)

בנוסף, בזירת המסחר ניתן להשתמש בשוק עמית לעמית (P2P), המאפשר רכישה ומכירה ישירה בין אנשים, בו ניתן להשתמש גם באמצעי תשלום כמו פייפאל (PayPal) והעברות בנקאיות. שירות זה זמין רק למשתמשים מאומתים. עם זאת, לרוב רצוי להיזהר בשווקים מסוג זה לאור ריבוי הונאות.

ללמוד לסחור ולהשקיע בשוק הקריפטו - כמו מקצוענים

למימוש הטבה חד פעמית ופרטים נוספים 👇

מסחר בחוזים עתידיים ומינוף

החל משנת 2019 ניתן לסחור בחוזים עתידיים בבורסת קוקוין ולהשתמש במינוף (ערבות) לפוזיציות לונג (הימור על עליה) או שורט (הימור על ירידה) עם מינוף של עד פי 100.

שירותי הלוואות, צבירת ריבית וסטייקינג

בקוקוין ניתן להרוויח עם מגוון מטבעות דיגיטליים עד 12% ריבית שנתית באמצעות הלוואות למימון חשבונות מרג'ין, בהלואוות הנמשכות בין שבוע לארבעה שבועות בכל פעם. בנוסף, שירותי סטייקינג (Staking) בזירת המסחר מאפשרים ריבית שנתית של עד 15%.

בורסת קוקוין (KuCoin)

בורסת קוקוין מציעה הטבה בלעדית לנרשמים דרך הלינק למטה:
5% הנחה על עמלות מסחר!

המטבע של קוקוין KCS – KuCoin Shares

אחד הדברים הכי מעניינים בקוקוין הוא מערכת שיתוף הרווחים שלה. 50% ממחזור העמלות ביום מחולק בחזרה למחזיקי מטבע הבורסה (KuCoin Shares (KCS, ו-40% מהמחזור מחולק למשתמשים אשר מצרפים עוד משתמשים אל קוקוין. בנוסף, באופן דומה לזירת המסחר בינאנס (Binance), קוקוין מציעים עמלות נמוכות יותר בהתאם לכמות של מטבעות הזירה (KCS) המוחזקים בחשבון, כמו גם תמריצים נוספים (כגון חלוקת מטבעות דרך Airdrop).

KCS הושק בשנת 2017 על רשת אתריום עם היצע כולל של 200 מיליון טוקנים במטרה לשרוף אותם עד לצמצום ההיצע הכולל ל-100 מיליון. העקרון שעומד מאחורי KCS דומה ומזכיר מאוד את המטבע של בינאנס, בי.אנ.בי (BNB).

פלטפורמת ה-IEO של קוקוין

לצד השירותים הנ"ל, זירת המסחר מאפשרת לפרויקטים חדשים לגייס כספים באמצעות הלאנצ'פד (Launchpad) בשם KuCoin Spotlight. בדומה להנפקת טוקן ראשונית (ICO), זירת המסחר מציעה IEO המאפשר להשקיע בפרויקטים חדשים הנבדקים ונתמכים על ידה. רוב גיוס הכספים מבוצע על ידי שימוש במטבע של הזירה KCS.

בין הפרויקטים אשר גייסו כספים באמצעות KuCoin Spotlight נמצאים: Tokoin, Coti, MultiVAC ו-Trias. כדי להשתתף ב-IEOs נדרש לעבור את תהליך האימות של קוקוין.

עמלות במסחר בקוקוין

עמלת הקנייה והמכירה הבסיסית בזירת המסחר עומדת על 0.1%, למעט המטבע GGC שם העמלה הינה 0.25%. ככל שמחזיקים ביותר מטבעות KCS, כך העמלות יורדות. אין עמלה על הפקדת מטבעות דיגיטליים, אך עמלות המשיכה משתנות על פי סוג המטבע. חלק מהנתונים ניתן לראות בתמונה הבאה. 

יתרונות זירת המסחר קוקוין

  • ממשק ידידותי למשתמש
  • גרפים מפורטים ונוחים מאוד למסחר
  • תגמולים הנובעים משימוש במטבע KCS
  • אימות דו-שלבי
  • עמלות נמוכות הן בשימוש בזירת המסחר והן למשיכות
  • ממשק ב-10 שפות שונות
  • אפליקציה לנייד
  • אפשרויות מסחר מתקדמות
  • הוספה מהירה של מטבעות קטנים

ללמוד לסחור ולהשקיע בשוק הקריפטו - כמו מקצוענים

למימוש הטבה חד פעמית ופרטים נוספים 👇

חסרונות זירת המסחר קוקוין

  • אין פיקוח רגולטורי 
  • בנקים עשויים לסרב בהחזרת כספים לבנק במידה ויבדקו את נתיב הכסף ויראו שהוא עבר בקוקוין
  • ישנם דיווחים על איטיות במערכת
  • ישנם דיווחים על תמיכה איטית (כמו שאר זירות המסחר, ייאמר לזכותם)
  • יש דיווחים ממשתמשים על מניפולציות וחוסר שקיפות הנעשית ע"י הבורסה

מדריך שימוש בזירת המסחר קוקוין

היכנסו לזירת המסחר בקישור הבא.

גילוי נאות: מדובר בקישור הפנייה, על מנת ש-CryptoJungle יוכל להמשיך להתקיים. אם אהבתם את הסקירה והמדריך, נשמח אם תבצעו את ההרשמה דרכנו (שימו לב, העלות עבורכם זהה לחלוטין).

כדי להירשם עליכם למלא את הפרטים שלכם. במידה ואינכם מעוניינים להשתמש במספר הטלפון שלכם לצורך ההרשמה, תוכלו ללחוץ על Email בחלק העליון של טופס ההרשמה. לחצו על Send Code כדי לאמת את כתובת המייל שלכם באמצעות קוד שישלח אליכם, ולאחר מכן פתחו משתמש חדש ע”י הזנת פרטים ולחיצה על Sign Up.

מזל טוב! נרשמתם לזירת המסחר. בשלב זה מומלץ לגשת לתת-הלשונית אבטחת חשבון (Account Security) ולהפעיל אימות דו-שלבי באמצעות לחיצה על הכפתור SET בשורת Google Verification.

לסיכום

כעת אתם יודעים כיצד להשתמש בזירת המסחר קוקיון. שימו לב, המדריך אף יכול לשמש אתכם לזירות מסחר אחרות שכן התהליך דומה ברובן. כמו כן, חשוב לזכור שלא מומלץ להחזיק מטבעות דיגיטליים בזירת מסחר לאורך זמן, אלא לשימוש יום יומי בלבד וזאת מכיוון שהמפתחות הפרטיים אינם בבעלותכם כאשר הם נמצאים בזירות המסחר.

הפופולריות של קוקוין נובעת במידה רבה מהמגוון העשיר של המטבעות הדיגיטליים אשר נסחרים בה, ומכך שניתן לסחור בה ללא צורך בהזדהות (תהליך Know Your Client או בקיצור KYC) אשר הינו חובה בזירות מסחר מפוקחות. 

חשוב לזכור שהיתרון הזה הוא גם חיסרון מאחר וזירות מסחר לא מפוקחות מעוררות את חשד הבנקים אשר נוטים לסרב לקבל כספים ממקורות אלו מחשש להלבנת הון ומימון טרור. במידה והבנק שלכם יבקש לראות מהיכן הכסף הגיע, הוא עשוי לסרב להפקיד את הכספים אשר עברו בקוקוין.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/
דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

דילוג לתוכן