האקתון שגרירות הביטקוין בתל אביב יוצא לדרך!

ההכנות להאקתון השנתי של שגרירות הביטקוין בעיצומן! 70 מפתחי תוכנה כבר נרשמו לאירוע החברתי והטכנולוגי המשמעותי ביותר של שגרירות הביטקוין בתל אביב, אשר מטרתו לחבר בין מומחים בתעשייה, יזמים, חברי קהילה וותיקים ומשקיעים.
ההאקתון יתקיים ב-10 במאי בטוי לאב (Toi Lab) שברחוב מונטיפיורי 31, תל אביב, והוא מלא ב-31 שעות של יצירת חברויות ושיתופי פעולה, אוכל, וכמובן – כתיבת קוד. האירוע מיועד לכל מעצב, מפתח או יזם שמעוניין להוציא לפעול פרויקט בתחום הביטקוין או כל טכנולוגיה מבוזרת אחרת ולקבל מנטורינג אישי הן בקידוד והן בפן העסקי של התחום, ולהתמודד על הפרס המפתה של ביטקוין שלם לצוות המנצחים!

ההכנות להאקתון

כשבועיים לפני ההאקתון, ב-26 באפריל, יתקיים מפגש הכנה (גם הוא בטוי לאב) בו יוכלו המשתתפים להכיר אחד את השני, לגבש צוותים חדשים, להציג את הרעיונות שלהם ולקבל הדרכה ומנטורינג. במסגרת מפגש ההכנה תועבר סדנה ע״י נדב איבגי שתעסוק ברשת הברק (Lightning Network). נדב הוא חבר ותיק בקהילת הביטקוין בישראל, מפתח ביטקוין, יועץ טכנולוגי ל-Blockstream ופרויקטים נוספים והיזם והמפתח הראשי של פלטפורמת Bitrated. 

אם חשבתם שכאן נגמר הכיף, כמובן שטעיתם. בנוסף לסדנת רשת הברק, תועבר במסגרת מפגש ההכנה גם סדנת חוזים חכמים על גבי פלטפורמת את'ריום ע״י ג'וליה וישנבסקי, אשר מובילה קורס בנושא חוזים חכמים לצד אודי ורטהיימר (שהינו מתכנת ביטקוין, פעיל וותיק בקהילה הישראלית והבינלאומית – ושופט בהאקתון).

החוקים

  • גודל הקבוצות ינוע בין 1 ל-6 משתתפים, וישנה נוכחות חובה למפגש ההכנה.
  • אסור להתחיל בכתיבת הקוד בטרם התחילה התחרות. ניתן לבנות אותו על בסיס פרויקטים קיימים אשר הקוד שלהם פתוח ולא נכתבו על ידכם.
  • יש הכרח לעשות שימוש ב-Github למעקב אחר הקוד באופן פומבי.
  • הבעלות על התכנים הנכתבים היא של הצוות שכתב אותו, וזוהי זכותם המלאה לעשות עמו כרצונם.

השופטים

צוות השופטים מכיל ארבעה אנשים, כאשר שניים הוזכרו עד כה: נדב איבגי ואודי ורטהיימר. אליהם מצטרפים מנכ״ל חלפנות הביטקוין המוכרת Bits of Gold, יובל רואש (אשר הינו נותן חסות ראשי של התחרות) ועופר רותם, פעיל וותיק בקהילה ומשקיע בפרויקטים מבוססים בלוקצ'יין משנת 2013.

״ביטס אוף גולד סייעה להקמת השגרירות ותומכת בה עד היום, ולכן זה אך טבעי שניקח חלק פעיל באירועי הקהילה. לאחרונה תרמנו לשיפוץ הריהוט באחוזת בית 1 ואנו מזמינים את קהל הביטקוינרים לבלות שם במהלך היום. ההאקתון הוא הזדמנות מצוינת לקדם את המנוע הטכנולוגי מאחורי הביטקוין ולהנגיש אותו לקהילה וזוהי זכות גדולה עבורנו לתת חסות ולהשתתף בצוות השיפוט והייעוץ״ כך מסרו מביטס אוף גולד.

גם חברת Blockstream וקרנות ההשקעות Yerugo ו-Proton תומכות באירוע ועזרו במימון הפרסים.

עד כה כאמור נרשמו מעל 70 מפתחים לאירוע, כאשר ל-40% מהם יש רעיון וצוות ו-60% מעוניינים לחבור לצוותים קיימים. הוצגו רעיונות לפרויקטים על גבי פרוטוקול לייטנינג נטוורק, פרויקטים לגיבוי של מפתחות, וחוזים חכמים על גבי את'ריום.

שימו לב, ההרשמה פתוחה עד ה-25 באפריל (יום לפני מפגש ההכנה) ומספר המשתתפים מוגבל כך שעליכם למהר!

לשאלות ובקשות ניתן לפנות לצוות ההאקתון במייל הבא.

CryptoJungle מאחלים לכל המשתתפים בהצלחה רבה, וסקרנים לראות כיצד תמשיך הקהילה הישראלית לשפר ולעזור במהפכת הביזור הגדולה.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן