22 מדינות אירופאיות חתמו הסכם ליצירת שוק דיגיטלי מבוסס בלוקצ'יין

מדינות אירופה חתמו על הסכם שותפות ליצירת שוק דיגיטלי יחיד לכל האיחוד האירופי, אשר ייבנה על בסיס טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויקדם את הטמעתה.

מטרותיה העיקריות של השותפות הן שיתוף חוויות וניסיון בטכנולוגיה הפורחת בכדי ליצור שוק דיגיטלי משותף שיקנה ערך הן למגזר הפרטי והן למגזר הציבורי. אך מטרת העל בפועל היא לדאוג שאירופה תישאר בחזית הפיתוח וההטמעה של טכנולוגיית הבלוקצ'יין.

בדף ההצהרה באתר האיחוד האירופי מתוארת טכנולוגיית הבלוקצ'יין כבעלת יכולת ליצירה וקידום של אמון, בצורה כזו שתאפשר שיתוף מידע ורישום טרנסקציות בצורה בטוחה, ניתנת לאימות וקבועה.

בעוד שהטכנולוגיה נמצאת כבר בשימוש במגזר הפיננסי ברחבי העולם, השותפות מצפה לאמץ אותה ולשלב אותה בשירותים דיגיטליים שיניבו יתרונות למגזרים מסחריים נוספים בשנים הקרובות. בהצהרה באתר, מתואר כיצד שוק דיגיטלי יחיד לאירופה ישתמש במאפייני השיתוף של טכנולוגיית הבלוקצ'יין והאפליקציות שלה, בכדי למנוע השפעות גדולות של מדינות בודדות.

הגישה הזו תאפשר לכל החברים שוויוניות שתועיל בבניית אקו-סיסטם שתומכת בציות מלא לחוקי האיחוד האירופי, ותעודד את הצלחתם של שירותים מבוססי-בלוקצ'יין בכל רחבי אירופה.

מריה גבריאל, חברת וועדת הכלכלה הדיגיטלית והחברה באיחוד האירופי, צוטטה כשאמרה את הדברים הבאים במהלך ההצהרה על השותפות:

"בעתיד, כל שירותי המגזר הציבורי יעשו שימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין. בלוקצ'יין היא הזדמנות נהדרת עבור אירופה וחברות שותפות לחשוב מחדש על מערכות המידע שלהן, לקדם את אמון המשתתפים, להגן על הפרטיות, לעזור ביצירת הזדמנויות עסקיות חדשות וליצור סוגים חדשים של מנהיגות אשר תועיל לאזרחים. השותפות שהושקה היום תאפשר לחברות האיחוד האירופי לעבוד יחדיו עם הוועדה האירופית להשתמש בפוטנציאל העצום של טכנולוגיית הבלוקצ'יין לכדי יצירת שירותים טובים יותר לאזרחיהן."

הוועדה האירופית, מוסד מוכר השייך לאיחוד האירופי, כבר השקיעו מעל 80 מיליון יורו בפיתוח של טכנולוגיית הבלוקצ'יין לצורכי הפקת תועלת לרשויות המקומיות והחברתיות. 300 מיליון יורו נוספים יושקעו במחקר ולמידה של הטכנולוגיה עד שנת 2020. בנוסף, בפברואר השנה הקימה הוועדה את "EU Blockchain Observatory and Forum" – שמטרתה לקדם את טכנולוגיית הבלוקצ'יין באיחוד האירופי.

קרדיט: האיחוד האירופי

22 המדינות הנכללות בהסכם הן: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, צ'כיה, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה ובריטניה.

תורגם מ-NewsBTC.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן