בקרוב בבית"ר? פריז סן ז'רמן בדרך להשקת מטבע קריפטו

פריז סן ג'רמן (PSG), ענקית הכדורגל ומובילת הליגת הצרפתית, מתכננת השקת מטבע דיגיטלי בכדי לתמרץ את אוהדיה מכל רחבי העולם.

פריז, אשר מלאה בכוכבי כדורגל כגון ניימאר הברזילאי וממבפה, הכריזה על שותפות מרובת-שנים ביום שלישי האחרון עם פרויקט הבלוקצ'יין סוסיוס (Socios) בכדי להנפיק טוקן לאוהדים – Fan Token Offering.

לפי אתר חדשות צרפתי, פריז מתכננת להשיק את המטבע כבר באביב הקרוב וצפויה להיות קבוצת הכדורגל הראשונה, או לפחות מבין הראשונות, שעושות זאת.

מטרת המטבע היא לאפשר לאוהדים המחזיקים במטבע להצביע ולהחליט על סוגיות פחות-אסטרטגיות שקשורות במועדון, כגון נראות החולצה או מול מי תתמודד הקבוצה במשחקי ידידות, כך לפי הדיווח.

על ידי אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין כבסיס להנפקה, בהנהלת המועדון מקווים שתהליך הסקרים יהיה מאובטח ושקוף יותר, כאשר הטרנסקציות וההצבעות יהיו חשופים לכולם.

מנהל מחלקת השותפויות במועדון, מארק ארמסטרונג, אמר את הדברים הבאים:

"פריז סן ז'רמן נחושה להיעזר בהזדמנויות שמטבעות דיגיטליים יכולים לספק. הטכנולוגיה המהפכנית הזו תהיה בעלת השפעה חשובה על האסטרטגיה העסקית הכוללת של המועדון, ועל הדרך בה נתנהל עם אוהדינו."

אין זו הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על אימוץ מטבעות דיגיטליים במועדוני כדורגל. בחודש שעבר פורסם ששבעה מועדונים בליגת הפרמיירליג האנגלית, וביניהם ניוקאסל, קריסטל פאלאס ולסטר סיטי, חתמו על הסכם שותפות עם eToro אשר יאפשר מתן חסויות למועדונים באמצעות תשלומים במטבע ביטקוין.

כך גם בחודש אוגוסט אופ"א השלימה ניסוי מוצלח בכרטוס כרטיסי כניסה למשחקים אשר מבוסס על טכנולוגיית הבלוקצ'יין, למשחק בין שתי קבוצות ספרדיות מוכרות.

בקרוב בבית"ר?

משה חוגג, יזם צעיר ומוכר מאד בעולם המטבעות הדיגיטליים, בדרך להשקת מוצר עם המיזם האחרון שלו, סירין לאבס. לאחר שגייס מעל 150 מיליון דולר עבור טלפון שאמור לשפר את חוויית המשתמש בבלוקצ'יין ולגשר על פערי הנוחות בתחום, רכש חוגג את קבוצת הענק הישראלית – בית"ר ירושלים.

האם מאחורי הקלעים, חלק ממטרת מהלך הרכישה היא קידום עסקיו בתחום הבלוקצ'יין? האם בקרוב נראה את בית"ר ירושלים מנוהלת גם היא חלקית ע"י אוהדיה, באמצעות מטבעות דיגיטליים?

התקופה הקרובה בהחלט צפויה להיות מסקרנת מאד, ואנחנו נדאג להיות כאן לעדכן אתכם.

תורגם במקור מ-CoinDesk.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן