אמריקאית השתמשה בביטקוין כדי להעביר $150,000 לדאעש

דעאש ביטקוין

אישה מניו יורק הועלתה לדין בשל נסיונותיה לספק תמיכה כספית לארגון הטרור דאעש. התובעים טוענים שהיא נעזרה בקניית מטבעות קריפטוגרפיים שאותם קנתה באמצעות כרטיסי אשראי גנובים.

לפני מספר ימים, משרד התובע הכללי של ארה"ב במחוז המזרחי של ניו יורק טען שזוביה שנז מלונג אילנד הואשמה בהונאת בנק ובשלושה סעיפים של הלבנת הון.

אף שכתב האישום לא מזכיר את השימוש של ביטקוין בצורה ישירה, המשרד שחרר לתקשורת שהכספים שהיא שלחה לארגון נמנים על כיותר מ-$150,000 ואותם השיגה באמצעות כרטיסי אשראי גנובים. את הכסף היא העבירה לביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים שבעזרתם היא הלבינה את הכסף והכניסה אותו לבנק, לאחר מכן שלחה את הכסף לארגון.

המשרד אומר שחלק אחר מהכספים נוצרו גם באמצעות הלוואה שהושגה במרמה.

המשרד הסביר:

"שנז השיגה במרמה יותר מתריסר כרטיסי אשראי גנובים, בעזרתם היא רכשה בערך $62,000 בביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים. ואז התחילה בדפוס של פעילות פיננסיות, שהגיעו לשיאן במספר העברות בנקאיות שסכומן עומד על כ-$150,000, לאנשים וארגונים בפקיסטן, סין וטורקיה. העברות אלה נעשו כדי לעבור את דרישות דיווח העסקה, לא להיתפס ולהסתיר את היעד הסופי של הכסף הגנוב, דאעש."

מסמכי בית המשפט נקבו בשמם של ארבעה בנקים: אמריקן אקספרס בנק, צ'ייס בנק, דיסקבר בנק וטידי בנק. בבנקים אלה שנז וקבוצה של קונספירטורים אנונימיים השתמשו כדי להעביר את הכספים. לאחר שהכספים נשלחו על פי ההצהרה, שנז נחקרה על ידי המשטרה בדרך לטיסה לסוריה מניו יורק.

ממידע זה עדיין לא ברור כרגע אם ביטקוין נשלח לחוץ לארץ על ידי שנז.

לפי משרד התובע הכללי אם תורשע על כל האישומים שנז יכולה להיות נידונה לעד כ-90 שנים בכלא.

מקור הידיעה

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.
צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן