פלטפורמת את'ריום: קניית את'ר בישראל – 5 דרכים עיקריות

קניית את'ר

המטבע את'ר (ETH) נסחר בכל זירת מסחר אפשרית, ויש אליו מודעות רבה. עם זאת, תהליך הרכישה שלו מסורבל כמו הביטקוין, ואף יותר. במדריך שלפניכם סקרנו עבורכם את האפשרויות לרכישת את'ר בישראל. אגב, אם טרם קראתם את המדריך לארנקי את'ריום ואת כללי אבטחת המידע בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים – עשו זאת לפני רכישת האת'ר.

לרכישת ביטקוין בהטבה של 5%

ללמוד לסחור ולהשקיע בשוק הקריפטו – כמו מקצוענים

למימוש הטבה חד פעמית ופרטים נוספים 👇

1. אנשים שיש להם את'ריום

הדרך המהירה והפשוטה ביותר לקניית אתריום בישראל, היא מאדם שמחזיק במטבע בעצמו ומעוניין למכור אותו. ישנן קבוצות פייסבוק וטלגרם למסחר בביטקוין, את'ר ומטבעות נוספים, אשר מכילות אלפי אנשים. בדרך זו ניתן לרכוש את'ר ללא עמלה, או לפחות עם עמלה פחותה ביחס לאלטרנטיבות. במדריך הבא סקרנו עבורכם כל מה שצריך לדעת כאשר רוכשים מאנשים פרטיים, כולל הדרכים הנכונות לאבטח את עצמכם ואת העסקה.

2. רכישה באמצעות ביטקוין

אם יצא לכם כבר לרכוש ולהחזיק בביטקוין, התהליך הופשט עבורכם משמעותית. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח שם משתמש בזירת מסחר בינלאומית כגון Bittrex, Binance או Bitfinex, להפקיד שם את סך הביטקוין שאתם מעוניינים להמיר לאת'ר ובפעולה אחת מהירה תוכלו לקנות את האת'ר בקלות. שימו לב, לאחר הרכישה מומלץ למשוך את האת'ר לארנק ייעודי שאינו בבורסה.

3. זירת המסחר הישראלית Bit2c

Bit2c זירת מסחר ותיקה מאד בישראל, והיא מצוינת. ניתן לפתוח בה חשבון, להפקיד שקלים באמצעות העברה בנקאית, ובאמצעות פקודת רכישה לקנות את'ר מהמוכרים בזירת המסחר. שימו לב, זירת מסחר היא פלטפורמה שמחברת בין מוכרים וקונים, כך שלמעשה האת'ר שתרכשו הוא ממשתמש אחר. העמלות ב-Bit2c נחשבות נוחות מאד, אם כי 'העמלה האמיתית' מתבטאת בנפח המסחר הנמוך בבורסה שיוצר פערי המחירים שבין חו"ל לארץ.

4. חלפן כספים ישראלי Bits of Gold

Bits of Gold הוקמו בשנת 2013 ונחשבים לאמינים ומצוינים. הם מאפשרים קניית אתריום(וגם ביטקוין) באתר שלהם. התהליך הוא די פשוט: יוצרים חשבון חדש, מפקידים בהעברה בנקאית את הסכום הרצוי, וקונים את המטבע. חשוב לשים לב כי בטרם הרכישה עליכם להחזיק כבר בארנק את'ר מאחר וחלפן הכספים יצטרך את כתובת הארנק על מנת לשלוח לכם את המטבעות. העמלה ברכישה מ-Bits of Gold היא 5%. אם ברצונכם לרכוש כבר עכשיו, אתם יכולים לעשות זאת ישירות דרכנו בעמוד 'קניית ביטקוין' שלנו. (גילוי נאות: מדובר בקישור Referral, אך אין השפעה על העלות בשבילכם.)

לקניית אתריום דרך Bits of Gold וקבלת הטבה בסך 25 ש"ח:

*ההטבה תקפה ברכישה החל מ-1,000 ש״ח בהעברה בנקאית ובכרטיסי אשראי.

5. זירת מסחר בינלאומית

ישנן בורסות בינלאומיות כגון Kraken, Bitstamp, Bitfinex אשר ניתן לבצע אליהן העברה בנקאית של מט”ח ולקנות באמצעותן את'ר. עם זאת, אפשרות זו פחות נוחה משום שהבורסות הללו מאלצות את המשתמשים לאמת עצמם בתהליך שנקרא KYC – Know Your Customer. בתהליך זה יש לשלוח לבורסה צילום תעודת זהות, אישור תשלום חשבון חשמל (או חשבון מקומי אחר) ואף מסמך באנגלית מסניף הבנק שלכם המאשר כי ברשותכם חשבון בנק ישראלי. מעבר לעמלות המרת המט”ח וההעברה הבנקאית, ישנן עמלות רכישה ומכירה פנים-בורסאיות אך הן נמוכות למדי. בסופו של דבר, רכישה בדרך זו יוצאת עם עמלה של בין 7 ל-10 אחוזים.

ארנק את'ר

ארנק את'ר הוא תוכנה המותקנת במחשב נייח או נייד, בסמארטפון או ארנק חומרה. חשוב לבצע גיבויים ולהגן על הארנק באמצעות סיסמה חזקה. לאחר התקנת תוכנת הארנק הרוכש מקבל כתובת את'ר אותה יש לספק למוכרי מטבעות, זאת על מנת שישלחו לו את הביטקוין שרכש מהם.

רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את'ר באחת השיטות שהצגנו בפניכם, חשוב לדעת כי פייפל וחברות האשראי מאפשרות לקונים לבטל עסקה עד 60 יום, לכן במקרים מסוימים לא ניתן לרכוש ביטקוין בצורה ישירה עם כרטיס אשראי או פייפל, שכן לעתים העמלות עשויות להגיע ל-10% בגלל הסיכון למוכר. לכן, לרוב נהוג לשלם במזומן או באמצעות העברה בנקאית.

לקריאה נוספת: מידע מורחב על פלטפורמת האת'ריום.

הארנקים המומלצים ביותר הם ארנקי חומרה, ארנקים אשר דואגים שהמטבעות שלכם יהיו מנותקים מרשת האינטרנט אפילו בעת השימוש בארנק. האבטחה הגבוהה שהם מציעים מגיעה עם תג מחיר, כאשר ארנק טרזור וארנק לדג'ר ננו אס הם המפורסמים והמומלצים ביותר.

ארנק טרזור T

5/5

הארנק המוביל והמתקדם ביותר בשוק

מחיר: ₪1,200

ארנק לדג'ר ננו X

4.9/5

מארנקי החומרה הפופולריים ביותר בשוק

מחיר: ₪900

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

דילוג לתוכן