מייסד ריפל הפך להיות האיש העשיר בעולם – האומנם?

יו"ר המנהלים של חברת ריפל בע"מ, כריס לרסן, הפך להיות "האדם העשיר ביותר בעולם" על פי דיווחים המעריכים את שווי המטבעות הקריפטוגרפים שברשותו. עם זאת, חשוב להדגיש שישנן חילוקי דעות באשר להונו המוערך – החישוב בנעשה עפ"י הכתבה שלפניכם הוא חישוב של 3.2$ עבור מטבע XRP אחד, כאשר יש 100,000,000,000 מטבעות (38% בסירקולציה, 62% אצל החברה הריכוזית ריפל). לכן, חישוב ההון נעשה עפ"י שווי שוק של 320 מיליארד דולר, ולא עפ"י 126 מיליארד לפי CoinMarketCap.

ים של מיליארדים

בציוץ של ג'ורג' קיקוואדזה, מייסד BitFury, צוין שבבעלותו של לרסן 37% מהחברה שערכה שנכון לכתיבת מילים אלו הוא כ-320 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לעשיר יותר מביל גייטס, ג'ף בזוס ואיל ההשקעות וורן באפט. "אם הריפל הריכוזי שווה 320 מיליארד דולר הרי שביטקוין המבוזר בהחלט יהיה שווה טריליונים" הוסיף קיקוואדזה, ובירך את לרסן.

ההשלכות המדהימות של הונו האישי של לרסן מאחזקותיו ב-Ripple הן ההישג האחרון של ההצלחה חסרת התקדים של המטבעות האלטרנטיביים שהתחילה בתחילת שנת 2017. משקיעים שהחזיקו מטבעות XRP בסוף שנת 2016 עשו רווחים בסדר גודל של 20,000%, כשהמטבע אף עלה ב-33% רק ב-24 שעות האחרונות.

מנכ"ל החברה, גרלינגהאוס: "תועלת המטבע היא המפתח להצלחה"

קיים ניגוד מוחלט בין ביצועי המטבע XRP לביצועיהם של הביטקוין ומטבעות אלטרנטיביים מרכזיים אחרים בשבעות האחרונים. עוד ש-XRP טיפס בחדות, הם ניסו לכפר על ירידה בערכם, או ההפך.

Bitcoinist פרסמו השוואה בין Ripple לבין פלטפורמת תשלומים אחרת Stellar, אשר ראתה אף היא תשואה גדולה בשבועות האחרונים – וחזו כי שנת 2018 תהיה שנה טובה יותר עבור Ripple.

המבנה הריכוזי של ריפל ממשיך בינתיים להוכיח את טענותיהם של אחדים. בהתחשב בקצב עליית ערכו של המטבע, סוחרים באינטרנט חוששים מבועת קצרת טווח ב-XRP, ושערכו יחזור למקור. סוחר אחד אף העיר בציניות יתרה על כך שהוא לא בטוח שהמטבע יישאר במצב הזה לעוד הרבה זמן:

"אחת הסיבות שאני חושב שהמטבע הצליח מאוד לאחרונה היא שביטקוין לא נמצא במצב המאפשר לפתור בעיות במערכות תשלומים, במיוחד כאשר אתה מדבר על תשלומי מיקרו" אמר המנכ"ל בראד גרלינגהאוס לפודקאסט בשבוע האחרון.

הוא הוסיף כי תמיד היה בצד של ביטקוין ותומך בו, בעוד שב-XRP התועלת נובעת ממערכת תשלומים עם עמלות נמוכות אשר כבר מוכנה להיות בשימוש רב.

פורסם במקור ב-AltCoinCalendar

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן