קודאק וטלגרם ינפיקו מטבעות קריפטוגרפים ב-ICO מהגדולים שנראו

קודאק מטבע דיגיטלי

האפליקציה להודעות פרטיות טלגרם שוקלת לבצע את ה-Pre ICO הגדול ביותר בהיסטוריה על מנת לממן את פלטפורמת הבלוקצ"יין והמטבע הקריפטוגרפי החדש שלה.

דיווחים ממקורות מרובים מספרים שטלגרם שואפת לגייס עד 500 מיליון דולר במכירות הפרטיות עבור השירות החדש של האפליקציה – (TON (Telegram Open Network, כאשר המטבע החדש ישמש לתשלומים פנימיים בין משתמשים.

על פי המקורות הללו, סדרה של מכירות פרטיות אלה לבד יוכלו להפיק בערך 500 מיליון דולר ואילו שלב ההפצה הציבורית הראשונה מתוכנן להניע את ערכו של המטבע בין 3 ל-5 מיליארד דולר.

כמובן שדבר זה יהפוך את ה-ICO של Telegram לגדול ביותר שאי פעם הושק.

המשקיעים מעבר למעגל הפרטי של המנכ"ל, פבל דורוב, עשויים לעמוד בפני מינימום של 20 מיליון דולר לרכישה. כמו כן, עשויה להיות הגבלה לרכישת מטבעות TON עם כסף פיאט, בעוד שעם Ethereum ו-Bitcoin לא תהיה בעיה, כמו בכל שאר ה-ICOs.

"חברות השקעה מובילות הביעו עניין אך דורוב (המנכ"ל) נזהר מלקבל את המזומן שלהן."

 

ההשקה פוטנציאלית עבור הארנק של טלגרם נקבעה לרבעון הרביעי של השנה, והחבילה המלאה של השירותים ל-2019.

קודאק מתכננת להנפיק מטבע לצלמים

דווח ב-Coindesk שחברת קודאק מתכננת לעשות ICO בסוף ינואר כדי להנפיק מטבע קריפטוגרפי משלה. כתוצאה, מניית החברה זינקה בעשרות אחוזים.

ג'ף קלארק, מנכ"ל קודאק, מסר את ההצהרה הבאה:

"עבור רבים בתעשייה מילים כמו "בלוקצ'יין" ו"מטבעות קריפטוגרפיים" הם "מילים מפוצצות", אך עבור צלמים שכבר הרבה זמן נאבקים כדי לשלוט ביצירותיהם והשימוש בהן, מילים אלו יכולות להיות הפתרון לבעיה שלא קיים לה פתרון. קודאק תמיד שאפה לדמוקרטיזציה של הצילום ועשתה רישוי הוגן לאמנים. טכנולוגיות אלו, יספקו לקהילת הצילום פתרון פשוט שיפתור בדיוק סוגיה זו"

ה-ICO של Kodak מתוכנן ל-31 בינואר 2018 ומיועד למשקיעים מקנדה, ארה"ב ומדינות נבחרות נוספות. המטבע שייצרו ייקרא KodakCoin.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.
צוות האתר

צוות האתר

קריפטו ג'ונגל הוא בלוג ואתר חדשות שמסקר את עולם הבלוקצ'יין, ביטקוין, את'ריום ושאר המטבעות הדיגיטליים. באתר מדריכים, חדשות וסקירות שיעזרו לך להישאר מעודכן.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן