שיא חדש: קרדנו מגיע ל-$2.5; ביטקוין חוזר ל-$47,000

הציפייה לחוזים החכמים שיושקו ברשת קרדנו בספטמבר מושכת עניין רב מאת משקיעים. ביטקוין חוזר להילחם ברמת ההתנגדות.
קרדנו

המטבע של רשת קרדנו, ADA, נוסק לשיא חדש, לאחר שחצה את השיא שנקבע במאי השנה בשער של $2.47.

כעת נסחר המטבע בשער של $2.5, משלים עלייה של 35% ב-3 הימים האחרונים ו-150% בחודש האחרון.

העליות נובעות, ככל הנראה, מציפיית המשקיעים לשדרוג אלונזו (Alonzo) אשר ייכנס לתוקף ב-12 בספטמבר, וצפוי להביא עמו את פונקציונליות החוזים החכמים בפלטפורמה.

כלומר החל מחודש הבא, צפויים להיות מושקים פרויקטים רבים של הכלכלה המבוזרת (DeFi) על גבי רשת קרדנו, כולל זירות מסחר, פרויקטים להלוואות ועוד.

העליות האחרונות גם החזירו את ADA למקום השלישי ברשימת שערי המטבעות הדיגיטליים, לאחר קרב צמוד מול בינאנס קוין (BNB).

עם זאת, המרחק מאת'ר (ETH), המטבע של אתריום, עודנו גדול: נכון לכתיבת מלים אלו, שווי השוק של אתריום עומד על כ-380 מיליארד ד' בעוד שקרדנו עומד על כ-80 מיליארד ד' בלבד.

מה הלאה לקרדנו?

שער ADA כעת נכנס לשלב גילוי מחירים, שמגיע עם פריצתו של שיא חדש. על פי רמות פיבונאצ'י, התחנות הבאות שצפויות לשמש כרמת התנגדות אינטנסיבית נמצאות בטווח שבין $3 (מספר עגול) לבין $3.08 (פיבונאצ'י 1.414), ולאחר מכן ב-$3.38 (פיבונאצ'י 1.618).

גם נגד BTC מתחזק ADA בצורה משמעותית. המטבע השלים עליה של 65% נגד ביטקוין תוך פחות משבועיים, ומסתמן כי הינו בדרך לאזור ה-6000 סאטושיז (0.00006000 ביטקוין).

שער קרדנו

ביטקוין חוזר ל-$47,000

גם שער הביטקוין חוזר לעליות. לאחר שנתקבל סירוב פעמיים מרמת ההתנגדות של $48,000 וחזר אף ל-$44,000, נפחי המסחר מראים כי ניסיון שלישי לפרוץ את ה-$48,000 צפוי לקרות במהלך סוף השבוע.

במקביל, הצליח ביטקוין להשתלט מחדש על ממוצע 200MA, וניכר כי ממוצע 50MA נמצא בדרך הבטוחה לחציית "צלב הזהב" – סממן חשוב לחזרתו של השוק השורי.

במידה ויצליח ביטקוין להתייצב מעל $48,000, הצפי שלי הוא שהדרך לאזור ה-$56,000 תהיה קצרה לאחר מכן.

הסייג, עם זאת, נמצא במדד הכוח היחסי (RSI) אשר יוצא Lower Highs (שיאים נמוכים יותר) בעוד שהמחיר יוצר Higher Highs (שיאים מקומיים גבוהים יותר). הסתעפות זו עשויה להעיד שהכוח של הקונים נחלש, ולכן כסוחר אני מחכה לרמת וודאות גבוהה יותר (כמו השתלטות על ה-$48,000).

שער הביטקוין ניתוח

 

אין לראות באמור כייעוץ השקעות ו/או המלצה לפעולה, בהתאם לתנאי השימוש באתר.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן