לאחר שדווח לפני מספר חודשים על שיתוף הפעולה עם פרויקט הבלוקצ'יין Socios, כעת הטוקן הדיגיטלי של קבוצת הכדורגל פריס סן ז'רמן יוצא לדרך.
בציוץ בטוויטר דיווחה הקבוצה על תחילת מכירת הטוקן, שיאפשר לאוהדי הקבוצה להצביע על החלטות לוגיסטיות כגון בחירת תלבושות עתידיות והמוזיקה שתשודר באצטדיון, או החלטות הקשורות במורל, כגון משחקי ידידות או ההצבעה הראשונה העומדת על הפרק: בחירת משפט השראתי חדש אשר יודפס על חולצתו של הקפטן הברזילאי טיאגו סילבה, ויוכר כ"קמע המזל" של הקבוצה. שלוש האפשרויות שעומדות בפני האוהדים הן:
- 50 שנים, 40 גביעים, תשוקה אחת.
- Ici c'est Paris (כאן זה פריס).
- ההיסטוריה שלנו תיהפך לאגדה.
מנויי MyParis יקבלו טוקני PSG בחינם, אך אוהדים אחרים ייאלצו לקנות את המטבע. אפשרות נוספת תהיה לשחק במשחק המציאות הרבודה שפיתחה Socios, ולזכות בטוקנים במסגרת המשחק "חפש את הטוקן".
בנוסף, על מנת לעודד מחויבות להשתתפות בהצבעות, קבוצת הכדורגל תעלה מספר הצבעות במהלך השנה: חלקן מחייבות וחלקן לא. את ההחלטות המחייבות הקבוצה תיאלץ להוציא לפועל, בעוד שאת אלו שאינן היא תשקול בכובד ראש.
ראש השותפויות ב-PSG, מארק ארמסטרונג, אמר: "זהו רגע משמעותי מאד עבור השותפות שלנו עם סוציוס. תודות להשקת הטוקן PSG, האוהדים שלנו יוכלו לקחת חלק בהחלטות חשובות וסמליות של המועדון. החל מהיום, המועדון יחזק את הקירבה לאוהדים, שכן מדובר באחד מערכינו העיקריים."