רוכבת על הטרנד? וולמרט הענקית רושמת פטנטים של NFT ומטאוורס

ענקית הקמעונאות וולמרט (Walmart) חשפה כי בכוונתה לייצר ולמכור מוצרים דיגיטליים, הכוללים מטבע דיגיטלי וטוקנים ייחודיים (NFTs)
וולמארט

ענקית הקמעונאות וולמרט (Walmart) מתכוננת להיכנס לתחום המטאוורס ולהשיק מטבע וקולקציית טוקנים ייחודים משלה, זאת על פי בקשה מסחרית ששלחה למשרד הפטנטים האמריקני בסוף החודש. על פי הבקשה, וולמרט מצהירה שבכוונתה לייצר ולמכור מוצרים דיגיטליים למשתמשים, הכוללים מטבע דיגיטלי וטוקנים ייחודיים (NFTs). סך הכל הוגשו שבע בקשות נפרדות למוצרים שונים.

דובר מוולמארט לא הגיב מיד לבקשת ערוץ החדשות הכלכלי CNBC.

“הם סופר אינטנסיביים”, אמר ג’וש גרבן, עורך דין לסימנים מסחריים. “יש הרבה שפה באלה, שמראה שיש הרבה תכנון מאחורי הקלעים לגבי איך הם הולכים לפעול במטבעות דיגיטליים, איך הם הולכים לפעול במטאוורס ולעולם הווירטואלי שנראה שמגיע. או שזה כבר כאן”.

גרבן אמר שמאז שפייסבוק הודיעה שהיא משנה את שם החברה שלה ל-Meta ואותתה על שאיפותיה מעבר למדיה החברתית, עסקים מיהרו לחקור ולהבין איך הם ישתלבו בעולם וירטואלי.

מסתערים על התחום

בתחילת חודש נובמבר, הגישה נייקי שלל בקשות לסימנים מסחריים כל מנת למכור נעלי ספורט ממותגות בעולם הוירטואלי. מאוחר יותר באותו החודש,  מסרה שהיא חברה ל-Roblox על מנת ליצור עולם וירטואלי בשם Nikeland.

גאפ (GAP) החלה גם היא למכור מוצרי NFT וחולצות עם הלוגו שלה ומסרה שה-NFT שלה יתומחר בשכבות הנעות בין כ-8.30 דולר ל-415 דולר, ויגיעו עם קפוצ’ון פיזי.

בינתיים, גם השקת הבכורה של הניפטיז של אנדר ארמור ואדידס אזלה בחודש שעבר. כעת הם נמכרים במחירים גבוהים מאוד ב-OpenSea.

גרבן הוסיף כי קמעונאי ההלבשה אורבן אאוטפיטרס, ראלף לורן ואברקרומבי ופיץ’ הגישו גם הם סימנים מסחריים בשבועות האחרונים המפרטים על כוונתם לפתוח איזושהי חנות וירטואלית.

דוח מ-CB Insights הציג כמה מהסיבות לכך שקמעונאים ומותגים עשויים לרצות לבצע מיזמים כאלה, שיכולים להציע מקורות הכנסה חדשים.

גרבן אמר שככל שיותר צרכנים יכירו את המטאוורס ואת הפריטים המאוחסנים בבלוקצ’יין, יותר קמעונאים ירצו ליצור סביבו מערכת אקולוגית משלהם.

לדברי פרנק צ’פארו, מנהל בחברת שירותי מידע קריפטו The Block, קמעונאים רבים עדיין מתאפקים מאיחור למסחר אלקטרוני, כך שהם לא רוצים לפספס שום הזדמנויות בתחום.

“אני חושב שזה win-win עבור כל חברה בקמעונאות”, אמר צ’פארו. “וגם אם זה רק יתברר כאופנה, אין הרבה נזק למוניטין רק כדי לנסות משהו מוזר כמו לתת לכמה לקוחות NFT בהגרלה, למשל.”

שתפו:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים.
דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

עדיין לא הצטרפתם למהפכת הקריפטו? הצטרפו עוד היום לקורס ולקהילת המסחר וההשקעה המקצועיים שלנו!

הצטרפו עוד היום לקורס ולקהילת המסחר וההשקעה המקצועיים שלנו