אתריום חוצה את ה-$2,470 על רקע עדכון Dencun המתקרב; ביטקוין ב-$46,600

ביטקוין ברמה הגבוהה ביותר מאז פרשת הפריצה לחשבון ה-SEC בצל אישור קרן הסל, בעוד שבאתריום נערכים לעדכון התוכנה
אתריום

שער אתריום חוזר להיסחר בשער $2,470 לראשונה מזה 3 שבועות. העליות מגובות בהיערכויות לעדכון התוכנה Dencun אשר צפוי לחול ברשת הבלוקצ'יין של המטבע בחודש מרץ, ולאור הספקולציות על אישור קרן סל למטבע.

בה בעת, מחיר הביטקוין ממשיך לנסוק. נכון לכתיבת מלים אלו, המטבע הדיגיטלי המוביל נסחר בשער $46,600 – המחיר הגבוה ביותר מאז פרשת הפריצה לחשבון ה-X של הרשות לני"ע בארה"ב (ה-SEC) בתחילת ינואר, אשר הוביל לעליות וירידות חדות במחיר המטבע, ולביקור ב-$49,000.

מחיר אתריום
מחיר אתריום בשנה האחרונה. מקור CoinMarketCap

ה-SEC דחתה את ההחלטה בעניין קרן הסל של Invesco ו-Galaxy לאתריום

באופן לא מפתיע, ה-SEC דחתה את מועד החלטתה בנוגע לבקשה המשותפת שהוגשה ע"י הגופים Invesco ו-Galaxy לאשר קרן סל לאתריום. זוהי הפעם השניה שה-SEC דוחה את החלטתה, והציפייה בתעשייה שהמועד האחרון שיעמוד לרשות ה-SEC, בסוף מאי 2024, יהיה המועד הדרמטי לצפות לו וכי עד אז – לא תתקבל החלטה.

בינתיים, קרן ARK של קתי ווד ביצעו שינויים והתאמות לבקשות שלהם לאישור קרן הסל, באופן שמזכיר את השינויים שהתבצעו בבקשות לאישור קרן הסל של ביטקוין לפני שאושרו – קרי לאפשר התחשבנות במזומן ולא רק בנכס עצמו.

התוספת המפתיעה של ARK הייתה קשורה בסטייקינג על אתריום, כאשר הבקשה כעת מפרטת ש-ARK תבחר ב"צד שלילי אמין" אחד או יותר כדי שאת המטבעות שיוחזקו ע"י הקרן, ניתן יהיה לנעול בסטייקינג ולהרוויח תשואה נוספת.

עדכון התוכנה Dencun

עדכון התוכנה של אתריום, Dencun, אשר מוטמע כבר ברשת הניסויית Holesky, צפוי להיות מוטמע ב-13 במרץ (בלוק מספר 8626176). העדכון כולל את EIP 4844 – הצעה לשדרוג הפרוטוקול אשר מצפים לה זמן רב.

ההצעה מכילה את השדרוג Proto-Danksharding שצפוי להגביר את יכולת הרשת להתמודד עם גידול בביקושים בדרכים שונות שאינן שכבות שניות (Layer 2), אלא באמצעות עסקאות מסוג חדש שנקראות Shard Blob Transaction, שבין כותביו נמנה ויטליק בוטרין מייסד אתריום בעצמו.

בקצרה, העדכון יאפשר לבצע עסקאות גדולות ומורכבות מחוץ לרשת הבלוקצ'יין, לאור העלויות הגבוהות שיחולו במידה ויתבצעו דרך המכונה הוירטואלית של אתריום (ה-EVM). עם זאת, צמתי הרשת המאמתים את חוקיה יוכלו לגשת ל"התחייבות" (Commitment) המכילה את המידע על העסקה וכתוצאה – ייחסך מקום ברשת ויופחת העומס עליה.

"זהו פיצ'ר משנה-משחק (Game-changer) עבור פתרונות שכבה-שניה מסוג Rollups," מסר לאתר TheBlock ליאם הורן, מנכ"ל מעבדות OP – החברה המפתחת את רשת Optimism, לאור החיסכון בעמלות שצפוי בזכות העדכון.

עפ"י המסמך המפרט את עדכון התוכנה, מדובר בפתרון זמני עד שפתרון נרחב יותר יוטמע בהמשך מפת הדרכים של הפרויקט.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן