פלטפורמת ה-NFT הגדולה ביותר Open Sea מגייסת 300 מיליון ד'

לאחר סבב גיוס הכספים האחרון, פלטפורמת ה-NFT המובילה, Open Sea, הופכת לאחת החברות הפרטיות הגדולות בקריפטו
opensea

פלטפורמת היצירה והמסחר המובילה בתחום הטוקנים הייחודיים (NFTs או ניפטיז), Open Sea, מוערכת בשווי של כ-13.3 מיליארד דולר. זאת, בעקבות סבב גיוס הכספים האחרון בשווי של 300 מיליון דולר, אשר הובל על ידי Paradigm ו-Coatue. לאחר ששווי החברה הוערך ב-1.5 מיליארד בלבד בחודש יולי האחרון, גיוס הכספים האחרון הפך אותה לאחת החברות הפרטיות הגדולות ביותר בתעשיית המטבעות הדיגיטליים.

על פי הודעת מנכ"ל ומייסד החברה, דווין פינזר, הכספים ישומשו לפיתוח המוצר, העסקת עובדים חדשים, השקעה בסטארטאפים כמו גם לשיפור משמעותי באבטחה ובשירות הלקוחות. "החזון של Open Sea הוא להפוך ליעד המרכזי עבור השגשוג של הכלכלות הדיגיטליות הפתוחות החדשות הללו," כתב. חברת Open Sea נוסדה בשנת 2017 על ידי פינזר ואלכס אטלה, הרבה לפני ההייפ סביב הטוקנים הייחודיים.

לצד Paradigm ו-Coatue גם משקיעים חוזרים, כמו קרן ההשקעות אנדריסן הורוביץ (A16Z), ומשקיעים חדשים השתתפו בסבב הגיוס. קייטי האון, שותפה לשעבר ב-A16Z, אישרה שקרן ההשקעות החדשה שלה (KRH) אכן השתתפה בגיוס הכספים הנוכחי. זה לא מפתיע, מאחר והאון יושבת גם בדירקטוריון של Open Sea.

חילופי עובדים

כחלק מההודעה של פינזר, הוא חשף שהפלטפורמה הגדולה החלה להעסיק את שיווה ראג'אראמאן, מנהל לשעבר במטא (פייסבוק), בתור סמנכ"ל מוצר. לפני שעבד במטא, ראג'אראמאן, עבד גם ביוטיוב, ספוטיפיי (Spotify) ו-We Work. אחת המשימות העיקריות של סמנכ"ל המוצר החדש תהיה לתמוך בניפטיז מבלוקצ'יינים אחרים מלבד אתריום, כגון סולאנה (SOL).

ראג'אראמאן יכנס אל התפקיד במקום סמנכ"ל המוצר הקודם של Open Sea, נייט צ'סטיין, אשר עזב את החברה לאחר שנחשף כי הוא השתמש במידע פנים בכדי לקנות ניפטיז לפני שהם הועלו אל הפלטפורמה ולאחר מכן מכר אותם ברווח.

שוק הניפטיז מתרחב

שנת 2021 הייתה שנה ענקית עבור שוק הניפטיז אשר ראה נפח מסחר של למעלה מ-23 מיליארד דולר. שנת 2022 רק החלה וכבר נפח המסחר בפלטפורמת Open Sea עומד על למעלה מ-700 מיליון דולר. רק ביום ראשון השבוע (ה-2 בינואר) נפח המסחר היומי בפלטפורמה עמד על כ-243 מיליון דולר במטבעות אתריום. 

גם נפח המסחר בפלטפורמה באמצעות המטבע מאטיק (MATIC) ורשת פוליגון צמח במהירות והגיע ל-76 מיליון דולר בחודש דצמבר. פוליגון היא רשת צד (Sidechain) אשר נועדה לפתור את בעיית הסקלאביליות (היכולת להתמודד עם גידול בביקוש) של רשת אתריום ולאפשר עמלות מהירות וזולות יותר.

הפלטפורמה תומכת בקנייה ומכירה של ניפטיז גם דרך רשת פוליגון עבור אלו אשר רוצים לחסוך בעמלות הגבוהות של אתריום, אך בכל זאת רבים עדיין מעדיפים לעבוד על רשת אתריום ישירות.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/
דאיה מורטי

דאיה מורטי

דאיה הינו מורה ויוצר תוכן בתחום הקריפטו, שאוהב לחקור את התופעות הפסיכולוגיות, החברתיות והכלכליות בתחום. בשנת 2013 כתב תוכן באתר 'אלף ביט', ומאז נהנה לצפות ולהשתתף בטרנספורמציה שהביטקוין מביא לעולם. בזמנו הפנוי הוא אוהב לתרגל יוגה ומדיטציה. בעל הבלוג Bitcoin4U. לבלוג: https://bitcoin4u.co.il/

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן