ממשיכים למעלה: QNT משלים עליה של 220%; ביטקוין משתלט חזרה על $23,500

שוק המטבעות הדיגיטליים ממשיך להיסחר גבוה יותר ברקע תחושת אופטימיות שסוחפת את וולסטריט, האם חוזרים לשוק שורי?
ביטקוין מתאושש QNT נוסק

שוק המטבעות הדיגיטליים פותח בוקר נוסף בצבע ירוק, עם עליות רוחביות במגוון מטבעות לצד הסנטימנט המשתנה בשווקים הגלובליים, בדגש על ארה"ב. סביר להניח, שנתוני המשרות החדשות שנפתחו בארה"ב, שהיו חיוביים מעבר לציפיות, היוו רוח גבית לתחושת הביטחון של המשקיעים כאשר האבטלה נשארת נמוכה.

במקביל, צפויות העלאות הריבית של הבנק המרכזי של ארה"ב (הפדרל רזרב) להמשיך, שלפיו, העלאת ריבית נוספת של 0.75% בחודש ספטמבר, צפויה להתרחש בסבירות של 68%, על פי נתונים מ-CME Group.

אך על האופטימיות ששוטפת במהרה את השווקים, יש מי שיחלוק ויביע ספק. בן סמוחה, מייסד האתר, הסביר בסרטון בשבוע שעבר כי טרם מוקדם להכריז על התחתית ולצהול, מאחר ויש צורך להסתכל מתחת ל"מכסה המנוע" של הכלכלה העולמית ושווקי החוב, כדי להבין את התמונה יותר בבירור:

ביטקוין מתחזק

בגרף המצורף, ניתן לראות כי ביטקוין (BTC), שהתאושש מהתחתית המקומית בתחילת יוני ב-17,600 דולר אל עבר ה-23,800 דולר נכון לכתיבת מילים אלו, מתמודד כרגע עם ממוצע 200 שבועות המסומן בקו האדום (200MA), ומסתמן שמצליח להשתלט עליו.

ממוצע 200 שבועות הוא אינדיקטור להערכת מצב בטווח הארוך, אם מסתכלים על היסטוריית המחיר של ביטקוין לאחר ירידות של מעל 70%, מגלים כי תנועת המחיר מתחת לממוצע 200 שבועות היוותה אינדיקציה לתחתית, שם ביטקוין בילה זמן קצר יחסית, לפני שחזר לעלות.

נלקח מאתר Tradingview.com

בנוסף, ביטקוין משתלט חזרה על ממוצע 50 ימים המסומן מטה בגרף בירוק (50MA) ומתבסס מעליו כבר זמן לא מבוטל. בדרך כלל, השתלטות על ממוצע 50 ימים הוא השלב הראשון של יצירת תחתית המחיר, אם כי עדיין אין הטיית כיוון מלאה מאחר וביטקוין עדיין נמצא במגמת ירידה, נסחר רחוק מממוצע 200 ימים שנמצא באיזור ה-33,300 דולר ועדיין נמצא מתחת למספר התנגדויות שצפויות להיות מאתגרות ביותר, כשהחזקה ביותר הנראת לעין, היא התנגדות בטווח המחירים $28,000-$30,000, שבסבירות גבוהה, כפי שהיוותה תמיכה חזקה לתקופת זמן ארוכה יחסית, היא צפויה גם לשמש כהתנגדות.

נלקח מאתר Tradingview.com

מאחר וביטקוין קפץ מהתמיכה ומסמן חוזקה מסוימת, מטבעות אלטרנטיבים שונים נהנים מכך גם כן, שחלקם מתאוששים עשרות ואף מאות אחוזים מהתחתית.

QNT נוסק

הטוקן קוואנט (Quant) שנסחר בסימול QNT, משלים עלייה של 220% מהתחתית שקבע לפני כחודש וחצי, בה נסחר QNT במחיר של 40 דולר למטבע ונכון לכתיבת מילים אלו QNT נסחר במחיר של 129.5 דולר.

QNT משתלט על אינדיקטורים חשובים ברמה הטכנית ונמצא בטרטוריה חיובית מאוד, מעל הממוצעים 50 ו-200 ימים. כפי שהפחד השתלט על שוק המטבעות הדיגיטליים במהרה בעבר, כך גם ההתלהבות, שממנה נהנה QNT כבר מספר שבועות, עד כדי כך, שבחלק מזירות המסחר המספקות מינופים והלוואות, המסחר במטבע הוגבל בשל הגעה לכמות המקסימלית אותה יכולה לספק הבורסה בזמנים מסויימים.

בנוסף ל-QNT, מטבעות נוספים נוסקים במחיר בצורה משמעותית כמו FLOW, CEL, DCR, ו-THETA, המשלימים בשבוע בלבד עלייה של 54%,47%,39% ו-25.5% בהתאמה.

נלקח מאתר Coingecko.com

אין לראות באמור המלצה לפעולה, ניתוח טכני מתבסס על הערכות ואינו חוזה את העתיד, האחריות היא שלכם בלבד.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir
דור אופיר

דור אופיר

ביטקוינר, מגיע מעולם ניהול פרויקטים בשיווק דיגיטלי, בעל רקע מעולם הכלכלה ובשנים האחרונות גם מתעשיית הקריפטו. דור מאמין שהאינטרנט בשילוב תעשיית הבלוקצ'יין והקריפטו יובילו את העתיד הכלכלי והפסיכולוגי של האנושות בדורות הבאים. https://twitter.com/Dor_Ophir

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן