שחקן הכדורגל המפורסם כריסטיאנו רונאלדו משיק קולקציית NFT בשיתוף עם בינאנס (Binance), בורסת הקריפטו הגדולה בעולם.
הקולקציה תושק ביום שישי הקרוב, ה-18 בנובמבר, כחלק משותפות ארוכת-שנים בין השניים. המטרה שלה תהיה להציג למעריציו של רונאלדו את עולמות ה-NFT וה-Web 3.0.
"אנחנו מאמינים שהמטאוורס והבלוקצ'יין הם עתיד האינטרנט," נמסר ממנהל השיווק של בינאנס He Yi. "היה לי חשוב ליצור משהו שלא יישכח ויהיה ייחודי עבור המעריצים שלי, שכן הם חלק משמעותי מההצלחה שלי," הוסיף רונאלדו בהודעה הרשמית.
My NFT collection is coming on November 18, exclusively on @Binance.
This is your chance to join my Web3 community and own iconic moments from my career.
Sign up now with code RONALDO to prepare, and receive a surprise when the collection drops. pic.twitter.com/5lXNzxs2lC
— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) November 15, 2022
קולקציית NFT של רונאלדו
קולקציות NFT לרוב מורכבות מאלפי פריטים דיגיטליים שמתחלקים לסדרות ולרמות נדירות. במקרה של רונאלדו, הקולקציה תורכב משבע סדרות פסלים באנימציה וארבע רמות של נדירות:
- Super Super Rare
- Super Rate
- Rare
- Normal
לטובת מי שאינו מכיר, הרעיון בקולקציות NFT הוא שכאשר יוצרים את ה-NFT, לא יודעים מה יהיה בפנים, כמו ביצת הפתעה. השאיפה של המנפיק, אשר משלם סכום כסף הנקוב במטבע דיגיטלי כגון אתריום (ETH) או BUSD במקרה הנוכחי (מטבע צמוד-דולר), היא לקבל את הפריט הנדיר ביותר.
בכל אופן, כל אחת מהסדרות של רונאלדו משויכות עם רגעי מפתח בחייו, כגון הגול שכבש במספרת בגמר ליגת האלופות, או רגעים מהילדות שלו. כמו כן, בכל אחת מהסדרות הפריט הדיגיטלי יכלול מרכיבים נדירים נוספים כגון הודעה אישית מרונאלדו עצמו, מרצ'נדייז עם חתימה של רונאלדו ועוד.
הפריטים הנדירים ביותר – אשר ישנם 5 מהם בלבד – יחלו את המכירה הפומבית במחיר של לא פחות מ-$10,000. הפריטים מרמת "Normal" יחלו ב-$77.
בסך הכול יוצעו על פני 24 שעות 6645 פריטים.
גם לעומר אדם יש
הזמר הישראלי המפורסם עומר אדם הודיע בסוף יוני השנה כי ישיק מועדון NFT משלו. הפרויקט שנקרא The OA Project נתן ל-18 זוגות להתחרות על מקומם במועדון החברים של אדם.
חברי המועדון זכו בכרטיס זוגי להופעה האחרונה שלו עם ניקי ג'אם שהתקיימה בפארק הירקון, מזכרת NFT, פגישה עם עומר אדם מאחורי הקלעים ועוד.
ניתן לשער שבשנים הקרובות נשמע על משפיענים רבים שיוצאים בקמפיינים דומים הן כדי לחזק את מערכות היחסים עם המעריצים והן כדי להנות מהשיווק שמגיע עם זה.