לראשונה מאז קריסת FTX בנובמבר: ביטקוין חוזר מעל $18,000

אל סלבדור סוללת את הדרך להשקת האג"ח הוולקני, כורי הביטקוין הפסיקו למכור וחברת Ether Capital מביעה תמיכה באתריום.
שער הביטקוין חוזר מעל $18,000

לילה ירוק בשוק המטבעות הדיגיטליים. שער הביטקוין, המטבע הדיגיטלי המוביל, זינק הלילה לעבר ה-$18,370, לראשונה מאז קרסה בורסת FTX בתחילת חודש נובמבר. שער אתריום הצטרף לחגיגה וחזר מעל $1,400.

היום (ה') בשעה 15:30 יתפרסם מדד המחירים לצרכן האמריקני (ה-CPI) לחודש דצמבר. כלכלנים בוול סטריט מעריכים כי המדד ינוע באיזור ה-6.3%-6.5% בחישוב שנתי, וימשיך את היחלשות המומנטום של אינפלציית ה-CPI. על כן, ישנן הערכות כי שווקי ההון והקריפטו יגיב בחיוב לפרסומו, וייתכן ששוק הקריפטו ספציפית כבר מגלם זאת כיום.

בניתוח שלפניכם ניתן לראות כי ביטקוין נסחר בטווח הבינוני במסגרת ערוץ מחירים יורד (הקווים המקווקים הלבנים) ובטווח הקצר בערוץ מחירים עולה (הקווים הצהובים). קווי המגמה הכחולים מעידים על רמות תמיכה והתנגדות עפ"י ניתוח טכני, שבהן צפויים מוכרים וקונים להתמודד עם "מלחמה", בהתאמה.

במלים פשוטות, ביטקוין צפוי להתמודד עם משוכה קשה באזור ה-$19,000, כאשר "הכוח" עודנו נמצא אצל המוכרים, בצל החששות ממיתון ומצרות במערכת המוניטרית.

שער הביטקוין
בתמונה: שער הביטקוין שמתמודד עם התנגדויות באזור ה-$19,000.

אל סלבדור העבירה חוק: מותר להשיק אג"ח על ביטקוין

ידיעה מעניינת הגיעה מאל סלבדור, המדינה הקטנה במרכז אמריקה אשר הייתה החלוצה והראשונה בעולם להכיר בביטקוין כמטבע חוקי. אמש הועברה הצעת החוק "Digital Asset Issuance" המאפשרת לממשל להנפיק את "אגרות החוב הוולקניות" שתוכננו לראשונה להנפקה ב-2021.

מטרת אגרות החוב היא לגייס חוב כנגד כריית ביטקוין עתידית שתתבצע בחוות הכרייה של הממשל הנמצאות בהרי הגעש ונשענות על אנרגיה גיאותרמית. כמו כן, השאיפה היא לממן את עלות הקמת "עיר הביטקוין", ובעיקר – לשלם את החוב הממשלתי הקיים של המדינה, אשר מצויה במצב כלכלי קשה.

בינתיים, כורי הביטקוין הפסיקו למכור ביטקוין כדי לממן את פעילותם עפ"י מידע של Glassnode, לראשונה מחודש אוגוסט. זוהי אינדיקציה חיובית למחיר הביטקוין.

כורי הביטקוין הפסיקו למכור. מקור: Glassnode
כורי הביטקוין הפסיקו למכור. מקור: Glassnode

חברת Ether Capital החלה לעשות סטייקינג

חברת Ether Capital היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת NEO הקנדית תחת הסימול ETHC. המיקוד שלה הוא על אתריום והאקוסיסטם שנוצר סביב הפלטפורמה.

לפי הודעתה אמש (ד'), היא הוסיפה 7,488 מטבעות ETH בשווי של כ-$13.4 מיליון דולר קנדי להחזקותיה ב-Staking, כלומר בנעילה, באתריום. בסך הכול החברה מחזיקה ב-28,000 מטבעות ETH נעולים בסטייקינג, שמייצגים 62% מסך החזקותיה במטבע ETH.

"סטייקינג תמיד היווה חלק פונדמנטלי ממפת הדרכים שלנו ובהמשך למעבר המוצלח ל-Proof of Stake אנחנו ממשיכים לשים את משקלנו מאחורי אתריום בתור הפלטפורמה מספר אחת," נמסר בהודעה לעיתונות ע"י איאן מקפירסון, נשיא וסמנכ"ל הכספים בחברה. "על אף הנפילה במחירי הנכסים ב-12 החודשים האחרונים, אנחנו מאמינים ש-Ether Capital במקום בריא כדי לבצע אלוקציה של ETH נוספים לסטייקינג ולייצר תשואה אטרקטיבית הנקובה ב-ETH."

בחודש מרץ 2023 צפוי להיות מוטמע השדרוג Shanghai באתריום, שמטרתו – בין היתר – לאפשר את שחרור המטבעות מהסטייקינג למי שיחפץ.

קבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות מעולם הקריפטו ישירות למייל שלכם:

שתפו:

בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.
בן סמוחה

בן סמוחה

בן 32, בוגר תואר לכלכלה וניהול מאוניברסיטת 'בן גוריון', וכעת מרצה באוניברסיטה. בן הקים את CryptoJungle וקהילת 'מדברים קריפטו', שיחדיו מהווים גוף התוכן, האקדמיה והקהילה המובילים והגדולים בישראל. בנוסף, נמנה בין מייסדי עמותת Blockchain B7, ויועץ חיצוני לארגונים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

שנת 2024 היא שנת הקריפטו

תנו לנו ללמד אתכם איך
לסחור ולהרוויח!

אל תפספסו את ההזדמנות - נותרו 5 מקומות אחרונים

👇השאירו פרטים עכשיו👇

Blockchain Expert 

מקומות אחרונים להכשרה מקצועית עם הסכמה רשמית

מבצע מחירים מיוחד לפסח

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

הצטרפו למהפכה ושדרגו את הקריירה שלכם!

מומחה מומלץ

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

cropped-logo-cryptojungle-2.png

להתחברות מלאו שם משתמש וסיסמה

פרטייך התקבלו בהצלחה! 🎉

בנתיים, יש לך אפשרות לבחור מבין הפעולות הבאות:

דילוג לתוכן